کد خبر : 282391
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

طعنه مورینیو به لاتزیو بعد از پیروزی برابر زوریا در اروپا

طعنه مورینیو به لاتزیو بعد از پیروزی برابر زوریا در اروپا

سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا هم‌چنان عصبانیت خود را از شکست در داربی شهر رم پنهان نمی‌کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، زوریا در خانه میزبان تیم رم ایتالیا بود که این دیدار با ۳ گل به سود نماینده ایتالیا به پایان رسید. استفان الشعراوی در دقیقه ۷، کریس اسمالینگ در دقیقه ۶۶ و تامی آبراهام در دقیقه ۶۸، گل‌های جالوروسی را به ثمر رساندند.

ژوزه مورینیو گفت: من نتیجه را دوست داشتم، که در نهایت مهم است. چند روز پیش ما بر تیمی که ظاهرا کوچک به نظر می‌رسید تسلط داشتیم و با این وجود شکست خوردیم. امشب برنده شدیم و این مهم‌ترین چیز است. ما برای صعود به پنج یا شش امتیاز دیگر نیاز داریم. بسیاری از بازیکنان باید استراحت کنند، ما مصدومیت جدیدی نداشتیم، بنابراین این دیدار جنبه‌های مثبتی برای ما داشت.

مورینیو با استفاده از ابریما داربو در ترکیب تیمش تصمیمات شگفت‌انگیزی در خط میانی گرفت و این جوان با یک پاس گل فوق‌العاده برای استفان الشعراوی و چند پاس عالی دیگر عملکرد خوبی داشت.

آقای خاص گفت: داربو خیلی خوب بازی کرد. او به تیم تعادل داد و در مالکیت توپ خوب بود. حرکات دفاعی‌اش را هم دوست داشتم. می‌خواستم به آمادو دیاوارا فرصت بازی در نیمه دوم را بدهم. هم‌چنین کریس اسمالینگ به خوبی با خط دفاعی خود ارتباط برقرار کرد.

رم این هفته در سری آ به مصاف امپولی می‌رود.

طعنه مورینیو به لاتزیو بعد از پیروزی برابر زوریا در اروپا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =