کد خبر : 282454
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
-

حریق در سوپرمارکت و جان باختن کارگر پشت درهای بسته

حریق در سوپرمارکت و جان باختن کارگر پشت درهای بسته

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن یک نفر در پی وقوع آتش سوزی در یک سوپرمارکت در آرژانتین خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سید جلال ملکی در گفت و گو ، در باره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۰۳:۵۵ دقیقه بامداد روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک مغازه در میدان ارژانتین ابتدای خیابان الوند، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات کامل و خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ محل آتش سوزی یک باب مغازه سوپرمارکت بود که حدودا ۳۰ متر وسعت داشت. در حال حاضر بسیاری از مغازه ها از کرکه های ریموت دار استفاده می کنند، در ساخت این مغازه این از همین کرکره ها استفاده شده بود. کرکره پایین و بسته بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات لازم آن را برش دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: دود زیادی از داخل مغازه به بیرون می زد که بخشی از مغازه به خصوص قسمت ورودی دچار آتش سوزی شده بود. یک دستگاه موتورسیکلت نیز پشت کرکره پارک شده بود.

وی با بیان اینکه آتش نشانان با نفوذ به داخل عملیات اطفا را آغاز کردند گفت: در حین عملیات با وضعیت کاملا بی حال مرد جوان حدودا ۲۶ یا ۲۷ ساله مواجه شدند. این مرد تابعیت افغان داشت. این فرد توسط آتش نشانی خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد. متاسفانه مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است. مرگ وی می تواند ناشی از قرار گرفتن در محیط پر از دود باشد که علت اصلی فوت پس از بررسی های لازم از سوی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

ملکی گفت: آتش اطفا و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری شد. عملیات ساعت ۵:۲۴ به پایان رسید و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

ملکی با بیان اینکه در گذشته نیز شاهد حوادث دلخراش اینچنینی در مغازه ها، کارگاه ها و.. بوده‌ایم گفت: شاهد هستیم که گاهی شب ها افرادی در این محل ها استراحت می کنند و متاسفانه مالکان به هر دلیلی در را قفل می کنند. این کار بسیار خطرناک است و در گذشته نیز شاهد بودیم که افراد به دلیل محبوس بودن جان خود را از دست دادند. این کار بسیار اشتباه است و اگر قرار است فردی شب را در مغازه یا کارگاهی حضور داشته باشد حتما باید امکان خارج شدن از محل را داشته باشد.

حریق در سوپرمارکت و جان باختن کارگر پشت درهای بسته
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =