کد خبر : 282500
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

علامه حسن‌زاده‌آملی پدر معنوی مازندران بود

علامه حسن‌زاده‌آملی پدر معنوی مازندران بود

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه علامه حسن‌زاده آملی پدر معنوی مازندران بودند، گفت: با رحلت این علامه فقید مازندران و تمام جهان اسلام در سوگی عظیم نشست.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه علامه فقید سال‌های سال، با نوشته‌ها و بيانات خود، جان تشنه خداجویان را سیراب می‌کردند، اظهار کرد: مردم شریف مازندران و علی‌الخصوص شهر آمل در مراسم تشییع جنازه، مراتب قدرشناسی خود و اینکه این شخصیت وارسته چه جايگاهی در قلب و روح مردم این خطه داشته و دارند را؛ نشان دادند.

وی افزود: اسلام انسان را به مطالعه و کسب دانش تشویق می‌کند چراکه همه علوم در نهایت او را به سوی خداوند سوق می‌دهند؛ به همین دلیل می‌گویند هر چه عالم علمش بیشتر شود، خدا را بهتر می‌شناسد؛ در نتیجه از خدا خوف دارد و در همه کارهایش دستورات او را به کار می‌گیرد.

امام جمعه سرخ‌رود در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم عزاداری روز اربعین که با حضور دانشجویان برگزار شد، به مقطع تاریخی ۴۰ روزه بعد از عاشورا اشاره کردند که خاندان‌ پيامبر با مجاهدت و فداکاری به تبيين و افشاگری پرداختند و مکمل حرکت عظيم عاشورا شدند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: اشاره ویژه ايشان به فضای مجازی بود که باید افکار درست و صحیح با قید اخلاق‌مداری و منطق درست منتشر و به معنای واقعی کلمه مجاهدت شود.

وی با بیان اینکه دشمنان هر روز در حال سمپاشی و غبارآلود کردن فضای جامعه‌ ما به طرق مختلف هستند، گفت: از فضای مجازی که مديريت آن به دست خودشان است گرفته‌ تا شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای که با پول بعضی دولت‌‌های مرتجع منطقه‌ اداره می‌شود؛ در همه ابعاد مشغول فعالیت هستند.

امام جمعه سرخ‌رود تاکید کرد: جمهوری اسلامی هرگز به دنبال فتنه انگیزی و زیاده‌خواهی در منطقه نبوده و نیست اما هرگاه تهدید و فتنه‌ای متوجه کشور و منطقه شود، با قدرت پاسخ داده و چشم فتنه را کور خواهد کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: ایران همان کشوری‌ست که با اتکا به خداوند و محوریت ولایت فقیه ۸ سال در جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل تمام ابرقدرت‌های دنیا ایستاد و یک وجب خاک نداد.

علامه حسن‌زاده‌آملی پدر معنوی مازندران بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 11 =