کد خبر : 282380
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

خودکشی ۵۸۰ سرباز آمریکایی در ۲۰۲۰

خودکشی ۵۸۰ سرباز آمریکایی در ۲۰۲۰

۵۸۰ سرباز ارتش آمریکا در سال ۲۰۲۰ خودکشی کردند. این به معنای افزایش میانگین خودکشی در بین سربازان تا ۴۱.۴ درصد در عرض ۵ سال است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از آناتولی، این رقم بر اساس گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) که روز پنجشنبه در مورد خودکشی در ارتش منتشر شد، به دست آمده است.

در این گزارش آمده است که میزان خودکشی در میان سربازان عادی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال قبل ۹.۱ درصد و بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰، ۱۵.۳ درصد افزایش داشته است.

بر اساس همین گزارش، میزان خودکشی در بین نیروهای ذخیره در سال گذشته ۱۹.۲ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشته، در حالی که همین میزان در بین نیروهای گارد ملی ۳۱.۷ درصد در مدت مشابه افزایش یافته است.

این گزارش همچنین نشان داد که ۵۸۰ سرباز در سال گذشته در میان سربازان عادی، نیروهای ذخیره و گارد ملی خودکشی کرده‌اند و میزان خودکشی در میان سربازان عادی در مدت ۵ سال ۴۱.۴ افزایش یافته و به این ترتیب ۲۸ خودکشی در هر ۱۰۰.۰۰۰ نفر ثبت شده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اظهارنظر در مورد این گزارش، در اظهارات رسانه‌های محلی گفت: “نتایج نگران کننده است. آمار خودکشی در میان سربازان ما و خانواده‌های آنها هنوز بسیار بالا است و همه چیز در مسیر درست پیش نمی‌رود.

 

خودکشی ۵۸۰ سرباز آمریکایی در ۲۰۲۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − دو =