کد خبر : 282490
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
-

حضور یهودیان صهیونیست را در کشورهای پیرامون خود تحمل نمی‌کنیم

حضور یهودیان صهیونیست را در کشورهای پیرامون خود تحمل نمی‌کنیم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به هیچ وجه حضور اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار را پیرامون کشور تحمل نخواهیم کرد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تسلیت به مناسبت رحلت پیام گرامی اسلام (ص) و شهادت دو سبط رسول حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) خواستار بهره گیری از فیوضات الهی و تقوا، سیره و روش رسول اکرم (ص) در زندگی شد.

وی باجهاد در راه خداوند دارای ارزش بالایی است، افزود: مؤمن پیامبر را به عنوان وسیله قبول دارد ولی منافق چنین کاری نمی‌کند و این اصل تفاوت بین مؤمنان و منافقان است.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایش پیامبر گرامی اسلام، کسب مال حرام، شهوت، ریا و خودنمایی را از جمله آسیب‌های جامعه یاد کرد و افزود: باید نسبت به این مسائل حساس بود.

محمدی لائینی با تسلیت رحلت حضرت علامه حسن زاده، فقدان این شخصیت را ضایعه‌ای بزرگ برای ایران و اسلام دانست و با تقدیر از ابراز احساس مردم و حضور باشکوه در مراسم تشییع علامه ذوالفنون گفت: مراسم باشکوهی نیز از سوی دفتر مقام معظم رهبری در قم با حضور علما برگزار شده است.

وی به اربعین حسینی گفت: حال و هوای اربعین حسینی در شهرها و مناطق مختلف استان زنده شده است و برنامه‌های خوبی اجرا شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بهترین صدقه جاریه، وقف به شمار می‌رود از مردم خواست تا بخشی از اموال خود را در راه رضای خداوند وقف کنند و افزود: اوقاف مازندران موکب خوبی را ایام اربعین در سامرای عراق برپا کرده است.

این مسئول تاکید کرد: باید نسبت به رعایت دین و احکام الهی توجه داشته باشیم زیرا اظهار گناه، قبح زدایی و ضربه بزرگ محسوب می‌شود.

محمدی لائینی خواستار توجه بیشتر به مسائل فرهنگی برای پیشگیری از بدحجابی و بی حجابی در جامعه شد و گفت: اصناف باید نسبت به رعایت مسائل ارزشی نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با گرامیداشت عروج شهادت گونه نوجوان فداکار ایذه ای، وجود چنین جوانان را برای کشور نعمت و قدر دانست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه پیامبر گرامی اسلام بیشترین ضربه را از یهودی ها دیده است، گفت: امروز نیز صهیونیست‌ها در حال انجام شیطنت هایی هستند و دولت های به ظاهر اسلامی زمینه ساز نفوذ و ظهور رژیم غاصب اسرائیل هستند.

حضور یهودیان صهیونیست را در کشورهای پیرامون خود تحمل نمی‌کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 12 =