کد خبر : 282434
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
-

تلاش جودوکاران ناشنوا برای افتخارآفرینی در جهانی فرانسه

تلاش جودوکاران ناشنوا برای افتخارآفرینی در جهانی فرانسه

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه گفت: در دو وزن منهای ۶۶ کیلوگرم و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم و کاتا امید زیادی برای کسب مدال در جهانی فرانسه داریم.

به گزارش عصرقائم، محمدرضا لویی مقدم در گفت‌وگو ، در ارزیابی از عملکرد جودوکاران ناشنوا اعزامی به مسابقات جهانی فرانسه اظهار کرد: مسابقات جهانی جودو ناشنوایان از پنجم تا هشتم آبان در فرانسه برگزار می‌شود که در ۵ وزن مردان و دو وزن زنان در بخش انفرادی، تیمی و کاتا شرکت خواهیم کرد.

او گفت: در بخش مردان قرار بود در ۷ وزن در مسابقات جهانی شرکت کنیم که متاسفانه در دو وزن منهای ۹۰ و منهای ۱۰۰ کیلوگرم که از امیدهای کسب مدال در فرانسه بودند، به دلیل غیبت در اردوها و نداشتن آمادگی بدنی لازم شانس اعزام به مسابقات جهانی را از دست دادند.

سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که در چه وزن‌هایی شانس کسب مدال در فرانسه داریم؟ افزود: در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم مهرداد بداغی و علی سلحشور و مثبت ۱۰۰ کیلوگرم مسعود رستگار و در کاتا، علیرضا ساعتیان و محمد آسیایی امیدهای ما برای کسب مدال هستند. البته در بخش تیمی نیز شانس زیادی برای کسب مدال داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای آماده سازی جودوکاران چند مرحله اردو پیش‌بینی شده بود؟ خاطرنشان کرد: ۶ مرحله اردو برای آماده‌سازی جودوکاران پیش بینی شده بود که تاکنون ۵ مرحله اردو برگزار شده و آخرین اردو از ۲۰ مهر در محل فدراسیون ناشنوایان برگزار می‌شود و تا چهارم آبان قبل از اعزام ورزشکاران به جهانی فرانسه ادامه خواهد داشت.

لویی مقدم در پایان با اشاره به جوانگرایی در تیم جودو ناشنوایان، گفت: تیم جودو ناشنوایان برای اولین‌بار عازم مسابقات جهانی می‌شود و اکثر ورزشکاران تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی را ندارند، امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در فرانسه در شرایط خوبی خود را برای المپیک ناشنوایان در برزیل آماده کنیم.

تلاش جودوکاران ناشنوا برای افتخارآفرینی در جهانی فرانسه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 9 =