کد خبر : 282378
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
-

برانکو: ایران و کره به راحتی به جام جهانی صعود می‌کنند

برانکو: ایران و کره به راحتی به جام جهانی صعود می‌کنند

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیش‌بینی کرد تیم ملی فوتبال ایران به راحتی به جام جهانی صعود کند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سایت croatian، برانکو ایوانکوویچ درباره دو بازی اول تیم ملی فوتبال عمان گفت: برداشت ما از دو بازی اول مقابل ژاپن و عربستان بسیار مطلوب است، زیرا ما هر دو بازی را بسیار خوب انجام دادیم، حتی مقابل عربستان که ما را شکست داد، اما ما بسیار خوب بازی کردیم، چندین موقعیت خلق کردیم و مطمئناً مستحق یک گل بودیم. شایسته تساوی برابر عربستان بودیم اما باختیم.

او درباره راز برتری برابر ژاپن گفت: سخت کوشی راز برتری ما برابر ژاپن بود. ما به صعود به جام جهانی باور داریم و رویای بزرگی را دنبال می‌کنیم. عمانی‌ها حق دارند به این رویا باور داشته باشند و به دنبال رسیدن به آن باشند.

برانکو درباره موفقیت مربیان کروات در قاره آسیا گفت: دلیل موفقیت مربیان کروات این است که آن‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، زیرا در کرواسی سنت دیرینه‌ای در مدرسه مربیگری و فوتبال حرفه‌ای وجود دارد و مربی‌ها وقت زیادی برای تحصیلات خود می‌گذارند و سرمایه گذاری زیادی می کنند. تحصیلات تکمیلی و البته دستیابی به موفقیت آسان به دست نمی‌آید. مربیان کروات در کشورهای دیگر بسیار راحت با سنت فرهنگی سازگار هستند و می‌خواهند بخشی از فرهنگ محل کار خود باشند.

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تیم ملی ایران گفت: ایران در گروه A قرار دارد، گروهی که به همراه کره جنوبی، امارات، لبنان، عراق و سوریه است و من فکر می‌کنم آن گروه ضعیف‌تر از گروه B است که عمان در آن قرار دارد. زیرا در گروه ما سه تیم ملی ژاپن، عربستان سعودی و استرالیا وجود دارند، تیم‌هایی که به طور منظم در جام جهانی بازی می‌کنند و تجربه زیادی دارند. فکر می‌کنم ایران و کره جنوبی به راحتی به عنوان تیم‌های اول به جام جهانی بروند.

برانکو: ایران و کره به راحتی به جام جهانی صعود می‌کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + هفت =