کد خبر : 282324
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

بازدید وزیر ورزش از اردوی فوتبال زنان روحیه بخش بود

بازدید وزیر ورزش از اردوی فوتبال زنان روحیه بخش بود

مهدی جهانشاهی می‌گوید هدف تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیاست.

به گزارش عصرقائم، حمید سجادی وزیر ورزش وجوانان شب گذشته (چهارشنبه) از اردوی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که اولین نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست، بازدید کرد.

مهدی جهانشاهی، مدیرعامل  شهرداری سیرجان در مورد بازدید وزیر ورزش به ایسنا گفت: آقای سجادی شب گذشته به اردوی تیم فوتبال زنان آمد، دیدار و گفت‌وگویی با مسئولان و بازیکنان داشت و حمایت معنوی خود را  از تیم سیرجان اعلام کرد. ضمنا قول‌هایی هم در جهت همکاری و همراهی بیشتر تیم داد.

او در مورد وعده‌های وزیر ورزش به تیم زنان شهرداری سیرجان بیان کرد: اردوی دو هفته‌ای در تهران، برگزاری مراسم بدرقه تیم به جام باشگاه‌های آسیا و تقدیر در صورت قهرمانی مسائلی بود که مطرح شد. به طورکلی حضور آقای سجادی خیلی روحیه بخش و پسندیده بود.

جهانشاهی بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم زنان را روحیه‌بخش دانست و گفت: خیلی روی روحیه بازیکنان تاثیر داشت. عالی‌ترین مقام ورزش کشور در اردو بود و بازیکنان از این جهت خیلی خوشحال بودند. در واقع از نظر روحیه‌بخشی خیلی در این مقطع زمانی به ما کمک کرد.

او در مورد وضعیت آمادگی تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا گفت: تمرینات به خوبی در حال انجام است. بازیکنان ملی‌پوش را مدتی نداشتیم و چند بازیکنمان هم مصدوم هستند که امیدوارم تا زمان مسابقات (۱۶ آبان) برسند. شرایط روحی  و آمادگی بازیکنان خوب است و سعی می‌کنیم تا زمان اعزام تمرینات منظمی داشته باشیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری سیرجان در ادامه به برگزاری جام باشگاه‌ها در منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: ما در گروه غرب آسیا قرار داریم و تلاش می‌کنیم حضور شایسته‌ای داشته باشیم چون اولین نماینده ایران در این مسابقات هستیم و پایه گذار فرهنگی خواهیم بود که در سال‌های بعد تیم‌های دیگر دنباله رو باشند. بنابراین باید با تمام قدرت و سرتاپا مسلح شرکت کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

او ادامه داد: هدف تیم ما قهرمانی است و این موضوع را از همین الان با شجاعت اعلام می‌کنیم که جای هیچ شک و شبهه‌ای نداشته باشد. با تمام توان می‌گویم که راه فراری نداشته باشیم.

بازدید وزیر ورزش از اردوی فوتبال زنان روحیه بخش بود/ هدف قهرمانی در جام باشگاه‌هاست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 17 =