کد خبر : 282178
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

سقوط تدریجی شاهین

سقوط تدریجی شاهین

در فاصله کم‌تر از دو هفته به شروع لیگ دسته اول، اوضاع شاهین شهرداری بوشهر قمر در عقرب شده است؛ حالا شاید شهر بوشهر در لیگ دسته اول هم بی‌نماینده شود.

به گزارش عصرقائم، شب گذشته، مهدی طارمی، ستاره بوشهر تیم فوتبال پورتو توانست تنها گل تیمش برابر لیورپول را وارد دروازه آلیسون کند تا هواداران بوشهری یاد روزهای خوب مهاجم تیم ملی در لباس شاهین بیفتند. شاهینی که آن روزها در حال اوج گرفتن در آسمان ایران بود و حالا نفس‌های آخرش را می‌زند و رفته رفته به سقوط ابدی نزدیک می‌شود. سقوطی که به منزله‌ی عزای عمومی برای بوشهری است که ستاره‌هایی چون قایدی و طارمی در کوچه پس‌کوچه‌هایش قد کشیدند و نامی برای خود و شهرشان دست و پا کردند.

حالا و در حالی کمتر از ۲ هفته به شروع لیگ دسته اول مانده است، آشوب در بوشهر و تیم شاهین بالا گرفته است و انگار شورای شهر و شهرداری تمایلی به تیم‌داری در بوشهر ندارند. در حالی که شاهینی‌ها برای از دست ندادن سهمیه خود در لیگ یک، نام ۱۴ بازیکن، نام ورزشگاه و رنگ لباس خود را مشخص کرده‌اند تا بتوانند در قرعه‌کشی شرکت کنند، حالا نه شهرداری دوست دارد بودجه لازمه برای این تیم را تعیین کند و نه شورای شهر علاقه‌ای دارد که تیمی مثل شاهین بار مالی روی دست‌شان بگذارد.

در حالی که قرار بود ابتدا ۵ میلیارد بودجه به این باشگاه اختصاص داده شود، مدیرعامل شاهین نسبت به این موضوع اعتراض داشت زیرا که معتقد بود ۵ میلیارد تنها هزینه‌های جاری باشگاه می‌شود و آن‌ها حتی نمی‌توانند در بازار نقل و انتقالات فعالیت کنند. رویای دوباره لیگ برتری شدن شاهین در حالی در حال محو شدن است که کابوس سقوط به دسته پایین‌تر و یا حتی انحلال تیم، خواب را از مردم خونگرم بوشهر گرفته است و آینده باشگاه دست کسانی افتاده که شاید دل مردم و هواداران شاهین اولویت‌شان نیست.

توافق با مهدی رجب‌زاده به عنوان سرمربی و اسپانسر این فصل به دلیل ترس مسوولان شهری بوشهر، روی هواست و حالا مدیرعامل شاهین قصد دارد اگر شهرداری کمک خود را تنها به استفاده از زمین تمرینی و وسایل بدنسازی محدود کند، نامه انصراف از لیگ را آماده کند و برای سازمان لیگ ارسال کند. اتفاقی که تکلیف آن شنبه مشخص می‌شود و مردم بوشهر و هواداران شاهین ۳ روز بلاتکلیف هستند تا ببیند چه بلایی سر دلبرشان خواهد آمد.

سقوط  تدریجی شاهین/ بوشهر بی‌ستاره می‌شود؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 6 =