کد خبر : 282185
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
-

استقبال دانش‌آموزان از پویش «به رنگ مدرسه»

استقبال دانش‌آموزان از پویش «به رنگ مدرسه»

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با بیان اینکه پویش «به رنگ مدرسه» با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مناطق مختلف کشور روبرو شده است، گفت: تاکنون ۲۱ هزار نفر با ارسال نقاشی‌های خود در این پویش و امر مدرسه‌سازی مشارکت کردند.

به گزارش عصرقائم، ناصر قفلی با بیان اینکه مشارکت کودکان و نوجوانان در عرصه مدرسه‌سازی بسیار ارزشمند است اظهارکرد: پویش «به رنگ مدرسه» در راستای طرح تحولی آجر به آجر از ۱۵ شهریورماه در سراسر کشور آغاز شده است و تاکنون بیش از ۲۱ هزار دانش‌آموز با ارسال نقاشی‌های خود در امر مدرسه‌سازی مشارکت داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه پویش ملی «به رنگ مدرسه» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم مشارکت و نوع‌دوستی و همچنین افزایش آگاهی خانواده‌ها نسبت به موضوع مدرسه‌سازی در حال اجرا است، افزود: این پویش تا ۱۳ آبان ۱۴۰۰ و روز دانش‌آموز ادامه خواهد داشت.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور اجرای پویش به رنگ مدرسه را ذیل طرح تحولی «آجر به آجر» در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و گفت: در طی یک سال گذشته با اجرای پویش‌های «مهر را با محرم آغاز کنیم»، «من مادرم بچه‌های ایران فرزند من» و «آجرهای مهربانی» افزون بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از هموطنان نیکوکارمان  هشت میلیارد تومان در مدرسه‌سازی مشارکت کردند.

قفلی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در پویش «به رنگ مدرسه» اظهار کرد: بیشترین مشارکت را دانش‌آموزان ابتدایی ۷ تا ۱۲ سال داشته‌اند و  خوزستانی‌ها همچنان پیشتاز در اجرای این پویش هستند.

به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  دانش‌آموزان و کودکان علاقه‌مند می‌توانند تصویر نقاشی خود را با موضوع «مدرسه دوست داشتنی من» در سامانه https://ajorbajor.ir/ بارگذاری کنند که ضمن اهدای هدایایی به بهترین نقاشی‌های دانش‌آموزان، در انتهای پویش، حامی مالی این طرح به ازای هر نقاشی معادل یک آجر را به مدرسه‌سازی اختصاص می‌دهد.

استقبال دانش‌آموزان از پویش «به رنگ مدرسه»/ دریافت ۲۱ هزار نقاشی برای مشارکت در مدرسه‌سازی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =