کد خبر : 282160
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
-

اظهارات تند مقام اماراتی علیه ایران در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی

اظهارات تند مقام اماراتی علیه ایران در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی

یک مقام اماراتی در گفت و گویی با طرح ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه، گفت که توافق هسته ای موجب تقویت ایران در منطقه می شود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روزنامه صهیونیستی گلوبز، علی راشد النعیمی رئیس کمیته دفاعی، امور داخلی و خارجی شورای فدرال امارات متحده عربی در گفت و گویی با این روزنامه درباره بازگشت به توافق هسته ای هشدار داد.
النعیمی مدعی شد ایران مرتبا در حال تخطی از قوانین بین المللی است و مرتبا استقلال همسایگانش را نقض می کند.
او در ادامه اظهارات ضدایرانی اش مطرح کرد: ببینید ایران چه بر سر لبنان، عراق و یمن آورده است و جهان اجازه ی این کار را به آن ها می دهد. توافق هسته ای به آن ها چزاغ سبز نشان داده است که در منطقه هر کاری می خواهند، از جمله تروریسم شورشی و دخالت در امور دیگر کشورها، بکنند. دولت اوباما هم به آن ها این لطف را کرد، به همراه میلیاردها دلاری که از توافق حاصلشان شد و آن ها را به سمت جنایات بین‌المللی شان کشاند.»
این مقام اماراتی گفت: «توافق هسته ای، به همان شکلی که در سال ۲۰۱۵ بود، فاجعه ای برای منطقه و تمام جهان خواهد بود و موجب قدرت گرفتن ایران خواهد شد».
او در ادامه برای توجیه ادعاهایش علیه ایران، گفت: حکومت[ایران] مقصر اصلی است، نه ملت آن. این مشکل است که جایگاه کشور را تنزل می دهد و به رفاه دیگر کشورهای منطقه آسیب می زند.

اظهارات تند مقام اماراتی علیه ایران در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × سه =