کد خبر : 282071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

اجرای «درخت شیشه‌ای آلما» تمدید شد

اجرای «درخت شیشه‌ای آلما» تمدید شد

نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه تا ۲۳ مهرماه تمدید شد.

به گزارش عصرقائم،  به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «درخت شیشه‌ای آلما» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه که از ۱۱ شهریور تا جمعه ۲ مهرماه روی صحنه بود، تا ۲۳ مهرماه تمدید شد. این نمایش پس از سه روز تعطیلی از ۶ مهرماه هرشب جز شنبه‌ها ساعت ۲۰ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.

«درخت شیشه‌ای آلما» هفته‌ی آینده در تاریخ‌های ۱۳ تا ۱۵ مهر به دلیل مقارن شدن با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) اجرا نخواهد داشت. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

کاوه مرحمتی،آذین نظری، آیدین بهاری، کامیار دریاکناری، سحر خرم‌نژاد بازیگران «درخت شیشه‌ای آلما» هستند که در خلاصه داستان این نمایش این‌طور آمده : «کتابی به دست یک زوج جوان و عاشق می‌رسد که صفحه اول آن نوشته شده: بعد از ورق زدن این صفحه، زندگی شما تغییر خواهد کرد.لطفن با احتیاط ورق بزنید؛ زن و شوهر کتاب را ورق می‌زنند و … »

«درخت شیشه‌ای آلما» کاری از گروه ریگولیتو است که پس از «شبی بیرون از خانه» ،«آوریل ۱۹۱۲» ، «بازگشت به خانه»، «پناه‌کاه» و «بوی گند دهان خانم مارکز» ششمین کارگردانی فرید قادرپناه محسوب می‌شود.

فواد خراباتی (مجری طرح)، فرشاد فزونی (طراح موسیقی و فضاهای صوتی)، سعید حسنلو (طراح صحنه) ، الهام شعبانی (طراح لباس)، علی کوزه‌گر (طراح نور)، تینا بخشی (طراح گریم)، محمدصادق زرجویان (طراح گرافیک، تیزر و عکاس)، ماهان صادقی(دستیار کارگردان) و علی سیبی (دستیار تولید) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی) دیگر عوامل این پروژه هستند.

اجرای «درخت شیشه‌ای آلما» تمدید شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 9 =