کد خبر : 281906
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
-

نحوه اجاره و رزرو ویلا و سوئیت در شمال کشور

نحوه اجاره و رزرو ویلا و سوئیت در شمال کشور

کمتر کسی در ایران وجود دارد که به شمال کشور مسافرت کرده باشد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام سپنجا، اصطلاحا شمال را برای شهرهای شمالی کشور که شامل گیلان، مازندران و گرگان می باشد گفته می شود. شمال دارای جاذبه های بسیار بی شماری می باشد و آب و هوای بی نظیری دارد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا بهتر است از حضور در مکان هایی که ازدحام جمعیت بالاست اجتناب کنیم. شمال از جمله جاهاییست که ازدحام جمعیت در آنجا بسیار است پس توصیه می شود به هیچ وجه در ایام کرونا به شمال کشور مسافرت نکنید. اما اگر در بعضی موارد تحت شرایطی مجبور به مسافرت می شوید بهتر است ابتدا همه جوانب را بسنجید تا خطر کمتری جان شما را تهدید کند.

اجاره و رزرو ویلای مناسب در ایام  کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی

یکی از دغدغه هایی که مسافران در طول سفر گرفتار آن هستند اقامتگاه مناسب می باشد که در شما ممکن است به دلیل زیاد بودن مسافر به راحتی نتوانید اقامتگاه مناسب بیابید. برای اقامت امن می توانید ویلا یا سوئیت را انتخاب کنید چراکه ویلا و سوئیت به صورت شخص می باشد و مانند هتل و مسافرخانه امکانات آن عمومی نیست و افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند. همچنین در طول اقامت شما افراد زیادی در آن رفت و آمد نی کنند و قبل از شما افراد محدودی در آنجا بوده اند. برای اجاره و رزرو ویلا و سوئیت در شمال کافیست به سایت sepanja.com مراجعه کنید و به صورت غیر حضوری قبل از رسیدن به مقصد مشکل اقامت خود را برطرف کنید.
برای اینکه خود را از خطر ابتلا به بیماری منحوس کرونا حفظ کنید بهتر است هنگام اجاره ویلا و سوئیت به مواردی توجه داشته باشید این موارد عبارتند از:

۱.بهتر است سوئیت و ویلایی اجاره کنید که اخرین مسافر چند روز قبل آنجا را تخلیه کرده باشد چرا که گذشت زمان تا حدودی ویروس را از بین می برد و خطر ابتلا را کاهش می دهد.
۲.حتما موردی را انتخاب کنید که ضدعفونی شده باشد ممکن است مسافر قبل از شما مبتلا به بیماری کرونا باشد و در محیط داخلی سوئیت و ویلا ویروس وجود داشته باشد.
۳.حتی اگر مالک ادعا کرد که ضد عفونی شده است خودتان نیز شخصا اقدام به ضدعفونی کنید که کار از محکم کاری عیب نمی کند..
۴.در روزهای ابتدای اقامت حتما پنجره ها را باز بگذارید تا هوای آزاد داخل سوئیت و یا ویلا در گردش باشد.

علاوه بر موارد گفته شده باید به موارد دیگری نیز توجه کنید تا ویلای شما علاوه بر اینکه سازگار با پروتکل های بهداشتی باشد با شرایط ما نیز سازگار باشد.

۱.تمامی امکانات سوئیت و ویلا را بررسی کنید تا مطمئن شوید امکانات مورد نیاز شما را داشته باشد و در صورت وجود مشکلی حتما به مالک ملک اطلاع دهید تا در هنگام تخلیه کردن مجبور به پرداخت خسارت وسیله آسیب دیده نشوید.
۲.توجه کنید که هزینه سوئیت و ویلا با بودجه شما سازگار باشد و اینکه قیمت را با سایر موارد مقایسه کنید و بررسی کنید که آیا قیمت اجاره متناسب با امکانات می باشد یا خیر؟!
۳.در طول سفر ممکن است به دکتر و یا مرکز خرید برای تهیه اقلام مورد نیازتان داشته باشید پس بهتر است به دسترسی های سوئیت و ویلا نیز توجه داشته باشید.
۴.اگر هدف خاصی از مسافرت دارید به عنوان مثال هدف ماموریت کاری باشد یا اینکه هدفتان از مسافرت گردش باشد توجه کنید سوئیت و ویلای انتخابی شما نزدیک به محل کار و یا مناطق گردشی و تفریحی باشد که مجبور نباشید مدت زمان زیادی را صرف رفت و آمد کنید.

جاذبه های گردشگری شمال در ایام کرونا

در ایام کرونا اکثر جاذبه های شمال به شما توصیه نمی شود چرا که به دلیل حجم بالای مسافران در این شهر ازدحام جمعیت زیاد است اما اگر قصد کرده باشید به جاذبه های شمال سر بزنید حتما به مکان هایی بروید که کمتر با دیگران برخورد داشته باشید و در فضای بسته قرار نگیرید چرا که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در محیط های بسته افزایش می یابد.

  • قلعه رودخان: از دیگر گزینه هایی که برای گردش در این دوران می توانید انتخاب کنید قلعه رودخان می باشد که در شهر فومن استان گیلان واقع شده است. این قلعه که در یک منطقه کوهستانی قرار دارد دارای هزارپله می باشد که در گذشته برای دفاع از گیلان سربازان در آنجا اقامت می کردند اما امروزه این قلعه ی سرسبز و زیبا تبدیل به تفرجگاهی برای افراد علاقمند تاریخ و طبیعت شده است.
  • کلبه های جنگلی فیلبند: دهکده فیلبند که به اقیانوس ابر معروف می باشد می تواند شما را برای مدتی از فضای شلوغ و خسته کننده شهر دور کرده و آرامش را به شما هدیه کند. روستای فیلبند دارای هوای خنکی می باشد که باعث شده سفر به این روستا حتی در فصل تابستان خالی از لطف نباشد. جاده ای که به این دهکده ی زیبا منتهی می شود نیز دست کمی از خود دهکده ندارد و جاده ای پرمنظره و عالی می باشد.
  • روستای جواهرده: در میان جاهای دیدنی رامسر، بهترین و زیباترین جاذبه ی گردشگری شهر رامسر که بهتر است به زیباترین روستای ایران را فراموش نکنید! این روستای گردشگری که بسیار سرسبز و زیبا است، برای یک بازدید ۳ تا ۲۴ ساعته مناسب است، اما اگر علاقه مند باشید، می توانید مدت زمان بیشتری را در آن بمانید تا با دید بهتری به بازدید از آن بپردازید!

موارد گفته شده چند مورد از بی شمار جاذبه های شمال می باشد که گفته شده است و شما برای گذراندن لحظه های خوش بدون نگرانی از ابتلا به کرونا می توانید به این مکان ها مسافرت کنید.

نحوه اجاره و رزرو ویلا و سوئیت در شمال کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + پانزده =