کد خبر : 281904
تاریخ انتشار : شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

واکنش رژیم صهیونیستی به ضرب‌الاجل عباس

واکنش رژیم صهیونیستی به ضرب‌الاجل عباس

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، ضرب الاجل رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره عقب‌نشینی از مرزهای ۱۹۶۷ را محکوم کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از سما، گلعاد اردان، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در گفت‌وگو با روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» خاطرنشان کرد: محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مجدداً ثابت کرد که وقتش به پایان رسیده و این اتفاقی نیست که هشتاد درصد شهروندان فلسطینی خواهان این هستند که او سمت خود را ترک کند.

گلعاد اردان با اشاره به نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سیاسی فلسطینی که طبق نتایج آن مشخص شد ۷۸ درصد فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه خواهان استعفای محمود عباس هستند، تصریح کرد: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین یک بار پیشنهاد دادگاهی کردن انگلیس به خاطر پیمان بالفور را مطرح کرد و امروز خواهان بازگشت به نقشه‌ای است که سازمان ملل تعیین کرده است.

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، محمود عباس را به «دروغگویی» در خصوص تمایلش به تحقق صلح با اسرائیل متهم کرد و مدعی شد: “آن کسانی که واقعاً از صلح و مذاکرات حمایت می‌کنند، با هشدارهای وهم‌آلود از تریبون سازمان ملل اقدام به تهدید نمی‌کنند.”

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه جمعه در سخنرانی ضبط شده‌ای در هفتاد و ششمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل جامعه بین‌المللی را در جریان تحولات فلسطین قرار داد.

عباس در سخنرانی خود تاکید کرد که اسرائیل در تلاش است تا فلسطینیان ساکن در قدس را از خانه‌هایشان در محله‌های “شیخ جراح” و “سلوان” بیرون کند.

وی با تعیین ضرب الاجل برای رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل یک سال فرصت دارد تا از سرزمین‌های اشغالی خارج شود و اگر این کار را نکند دیگر تشکیلات خودگردان اسرائیل را در مرزهای ۱۹۶۷ به رسمیت نمی‌شناسد.

واکنش رژیم صهیونیستی به ضرب‌الاجل عباس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 8 =