کد خبر : 281749
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
-

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات به عشایر استان تهران

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات به عشایر استان تهران

مدیرامور عشایر استان تهران از پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات به عشایر استان تهران خبر داد.

به گزارش عصرقائم، فرشید ذبیحی در گفت‌وگو ، در تشریح پرداخت تسهیلات به عشایر استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود سه میلیارد تومان تسهیلات با همکاری بانک کشاورزی به جامعه تولید کننده عشایر استان تهران پرداخت شده است.

وی افزود: عشایر استان تهران با داشتن ۷۰۰ هزار رأس دام سبک یکی از تولیدکنندگان عمده گوشت قرمز در استان محسوب می شوند؛ لذا ضرورت دارد به این جامعه تولید کننده توجه ویژه ای داشته باشیم و از طریق پرداخت تسهیلات حمایت ها از عشایر را پیگیری کنیم.

ذبیحی ادامه داد: در حوزه پرداخت تسهیلات همواره برای عشایر مشکلاتی وجود دارد از جمله تامین وثیقه بانکی که امیدواریم بانک ها در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند. در حقیقت یکی از مشکلات عشایر نداشتن وثیقه کافی بانکی است که در این خصوص مقرر شد بانک کشاورزی در حد امکان در این خصوص با جامعه تولید کننده عشایری همکاری لازم را داشته باشد؛ اما عشایر نیز بدانند ملاک واگذاری تسهیلات بانکی تکمیل فرآیند سامانه اعتبار سنجی بانکی است.

وی تاکید کرد: هم اکنون میدان عرضه دام زنده در شهرستان پاکدشت و همچنین مجتمع دامپروری رازق آباد شهرستان ورامین در حال توسعه است که با تسهیلات بانکی تلاش داریم این ۲طرح بزرگ عشایری را به سرانجام برسانیم. بانک کشاورزی همواره از جامعه تولید کننده عشایر و بخش کشاورزی حمایت خوبی کرده و امسال میزان تسهیلات بانکی به این جامعه تولید کننده نسبت به سال های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات به عشایر استان تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − یک =