کد خبر : 281687
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰
-

مورینیو: کارت قرمز پلگرینی مسخره بود و به آن اعتراض می کنیم

مورینیو: کارت قرمز پلگرینی مسخره بود و به آن اعتراض می کنیم

سرمربی تیم فوتبال رم ایتالیا عنوان کرد که به کارت قرمز بازیکن تیمش اعتراض می کند تا بتواند برابر لاتزیو به میدان برود.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فوتبال ایتالیا، ژوزه مورینیو بعد از برتری یک بر صفر تیمش برابر اودینزه در لیگ ایتالیا گفت: ما کنترل کامل بازی را در دست داشتیم ، نتیجه ۱-۰ برای کاری که انجام دادیم کم است. در نیمه دوم کمی بیشتر تلاش کردیم و حریف ما واکنش زیادی نشان داد. حدود شش یا هفت دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کردیم و برای کسب سه امتیاز سخت تلاش کردیم.

اخراج بحث برانگیز پلگرینی به این معنی است که او قرار است بازی روز یکشنبه دربی دلا کاپیتاله با حریف سرسخت لاتزیو را از دست بدهد ، اما مورینیو پیشنهاد کرد که قصد دارد نسبت به این تصمیم اعتراض کند.

مورینیو گفت: مسخره بود. ما یک جلسه آموزشی با سران داوران داشتیم و قوانین به مدت دو ساعت توضیح داده شد.اما به بازی که می رسیم، کارت قرمز را به این شکل می بینیم. من نمی توانم چیزی بگویم مگر اینکه بگویم مسخره بود. فوتبال، فوتبال است و همیشه همینطور خواهد بود. شما نمی توانید آن را به یک ورزش بدون تماس تبدیل کنید. من مکانیزم های قانونی در فوتبال ایتالیا را نمی دانم، اما اگر می توانیم اعتراض کنیم، باید تلاش کنیم. من تردیدهای زیادی دارم، هرکسی می تواند بگوید که این حرکت کارت قرمز نداشت. اگر راهی برای اعتراض به این کارت وجود دارد ، باید این کار را انجام دهیم تا این بازیکن اجازه پیدا کند یکشنبه بازی کند.

رم در این فصل ۲۲ گل در همه رقابت ها به ثمر رسانده است، رکوردی که در بین باشگاه های پنج لیگ برتر اروپا، فقط بایرن مونیخ (۳۸)، منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند (هر دو ۲۳) بهتر از این تیم ثبت کرده‌اند.

آبراهام مسئول سه مورد از آنها بوده است و با گل خود به اودینزه، اولین مهاجم انگلیسی بود که پس از جی بوتروید مقابل آنکونا و پروجا در ۲۰۰۴ ، در سری آ موفق به گلزنی شد.

مورینیو: کارت قرمز پلگرینی مسخره بود و به آن اعتراض می کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =