کد خبر : 281695
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

جودوکار کم بینا: در صورت حمایت در بازیهای پارآسیایی چین شرکت خواهم کرد

جودوکار کم بینا: در صورت حمایت در بازیهای پارآسیایی چین شرکت خواهم کرد

جودوکار کم بینا در دسته ۶۶ کیلوگرم گفت: تنها در صورتی در بازیهای پارآسیایی ۲۰۲۲ چین شرکت خواهم کرد که فدراسیون نابینایان و کم بینایان حمایت لازم را از من داشته باشد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا خجسته در گفت و گو ، اظهار کرد: متاسفانه پس از این که بازیهای پارالمپیک توکیو را به دلیل عدم موافقت فدراسیون جهانی برای انجام کلاس بندی بین المللی از دست دادم از نظر روحی شرایط مناسبی نداشتم، اما بعد از چند ماه با حمایت آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو دوباره تمرینات خود را زیر نظر فدراسیون با تیم ملی جودو پیگیری کردم و در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم.

وی گفت: اگر جودو از حالت تعلیق خارج شود، برای کسب مدال دسته ۶۶ کیلوگرم تلاش خواهم کرد تا زحمات رییس فدراسیون جودو را جبران کنم.

خجسته پیرامون این پرسش که آیا قصد بازگشت به جودوی نابینایان و کم بینایان و شرکت در بازیهای پارآسیایی ۲۰۲۲ چین را ندارید، افزود: برای من فرقی نمی کند که در بازیهای آسیایی حضور پیدا کنم یا پارآسیایی، شرایط شرکت در هر دو تورنمنت را دارم، اما به شرطی در بازیهای پارآسیایی چین برای نابینایان و کم بینایان به میدان می روم که رییس فدراسیون حمایت لازم را از من داشته باشد، نه این که همانند بازیهای پارالمپیک پس از چند ماه حضور در اردوها بدون دریافت هیچ حقوقی به دلیل نداشتن کلاس بندی بین المللی من را کنار بگذارنند.

این جودوکار کم بینا تصریح کرد: اگر در آن زمان حتی کارگری هم می کردم ماهیانه یک میلیون تومان حقوق داشتم و مجبور نبودم به خاطر نداشتن شغل سختی های زیادی را تحمل کنم.

وی گفت: طی ۲ ماهی که تحت حمایت فدراسیون جودو قرار گرفتم، میراسماعیلی حتی برای استخدام من در آتش نشانی تلاش های زیادی انجام داده و ماهیانه مبلغ ناچیزی از این فدراسیون حقوق دریافت می کنم، اگر فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز این گونه حمایت لازم را از من داشته باشد برای حضور در بازیهای پارآسیایی چین در دسته ۶۶ کیلوگرم تلاش خواهم کرد.

جودوکار کم بینا: در صورت حمایت در بازیهای پارآسیایی چین شرکت خواهم کرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =