کد خبر : 281688
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۱۵
-

اولین نماز جمعه مهرماه در تمام شهرهای مازندران برگزار می‌شود

اولین نماز جمعه مهرماه در تمام شهرهای مازندران برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: این هفته دوم مهرماه، اقامه نماز جمعه در تمامی ۴۷ شهر استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز ) بلامانع است.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو ، از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مختلف مازندران خبر داد.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، با بیان اینکه نخستین نماز جمعه مهرماه برای هجدهمین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

انتظاری ادامه داد: بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود.

وی تصریح کرد: این هفته، دوم مهرماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد ۱۰۰ نفر و به مدت ۴۰ دقیقه) بلا مانع است.

به گفته وی، نماز جمعه دومین روز از مهرماه در ۴۷ شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

گفتنی است نماز جمعه در مرکز مازندران، به امامت نماینده مقام معظم رهبری در استان، آیت الله محمدی لائینی، اقامه خواهد شد.

اولین نماز جمعه مهرماه در تمام شهرهای مازندران برگزار می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + سیزده =