کد خبر : 281833
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
-

دستگیری ۱۱ قاچاقچی و محتکر کالا در مازندران

دستگیری ۱۱ قاچاقچی و محتکر کالا در مازندران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از اجرای طرح سـراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف ۱۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق و دستگیری ۱۱ محتکر کالا خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محمد محمدپور در گفت و گویی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا  طرح با خورد با مخلان اقتصاد جامعه دهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با هدف مقابله با قاچاق عمده سوخت، کنترل تانکرهای حامل سوخت و واپایش جایگاه‌های عرضه سوخت به اجرا در آمد.

محمدپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با تعامل و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، گمرک، سازمان صمـت و…) اجرا موفق به شناسایی ۱۱ محتکر و قاچاقچی کالا در سطح استان شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۱۲ تن گندم خارج از شبکه، ۶ هزار عدد قرص غیر مجاز، ۹۸ حلقه لاستیک، ۱۲ تن انواع چوب آلات جنگلی، ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق، ۷۰پاکت تنباکو، ۴ دستگاه ماینر و ۲دستگاه موتور سیکلت کشف شد.

محمدپور ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری 11 قاچاقچی و محتکر کالا در مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =