کد خبر : 281656
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
-

قاضی زاده: امیدوارم از جوانان در دستگاه های اجرایی استفاده شود

قاضی زاده: امیدوارم از جوانان در دستگاه های اجرایی استفاده شود

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مواضع رییس جمهوری در عدم به کارگیری بازنشستگان، ابراز امیدواری کرد که شاهد استفاده از جریان جوان دارای عقلانیت انقلابی در تمام دستگاه‎های اجرایی و موسسات و شرکت‌های وابسته در کشور باشیم.

به گزارش عصرقائم، احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به صحبت های رییس جمهوری درباره استفاده نکردن از بازنشستگان در انتصابات نوشت: « اینجانب به عنوان طراح قانون منع بکارگیری بازنشستگان ضمن تشکر از مواضع رئیس جمهور محترم در عدم به کارگیری بازنشستگان، امیدوارم شاهد استفاده از جریان جوان دارای عقلانیت انقلابی در تمام دستگاه‎های اجرایی و موسسات و شرکت‌های وابسته در کشور باشیم.»

روز گذشته حجت الاسلام ابراهیم رییسی رئیس جمهور در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم شایسته‌گزینی در انتصاب‌ها اظهار داشت: خیلی مهم است که مردم ببینند آیا آن شاخص‌هایی که در دولت تعیین شده در انتصاب‌ها لحاظ می‌شود یا خیر. مردم و جوانان، در فضای حقیقی و مجازی نظاره‌گر هستند تا ببینند کسانی که انتخاب می‌شوند با این شاخص‌ها همخوانی دارند یا نه؟ آنجایی که همخوانی دارد مورد استقبال قرار می‌گیرد و آنجاهایی که احیانا مورد سوال هست، طبیعتا ابهام ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکید دارم حتما از بازنشستگان استفاده نشود، چون خلاف قانون است. نص صریح قانون است که نباید از بازنشسته استفاده شود. در مواقعی هم که یک ضرورت جدی اقتضا می‌کند، باید مورد اضطراری را به صورت اضطراری حل کنیم، و نه اینکه دائمی شود. مسئولان دولتی باید به قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی پایبند باشند.

قاضی زاده: امیدوارم از جوانان در دستگاه های اجرایی استفاده شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 11 =