کد خبر : 281645
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
-

جانشین دارابی در صداوسیما چه گفت؟

جانشین دارابی در صداوسیما چه گفت؟

آیین معارفه سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما با حضور قائم مقام رئیس صداوسیما برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما، آیین معارفه محمد مهدی رحمتی، سرپرست این معاونت با حضور قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما و همچنین مدیران صف و ستاد معاونت امور استان ها به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی مقدم در جلسه معارفه با اشاره به توسعه شبکه‌های استانی بیان کرد: خوشبختانه در پنج سال گذشته با سیاستگذاری و ریل‌گذاری مناسبی که برای توسعه شبکه شما و شبکه‌های استانی صورت گرفته است، شاهد پیشرفت همه جانبه معاونت امور استان‌ها بودیم که این پیشرفت‌ها حاصل تلاش همه مدیران معاونت، به ویژه علی دارابی است که نقشی تعیین‌کننده داشت.

قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما همچنین با بیان این نکته که شکوفایی و ارتقاء کمی و کیفی شبکه‌های استانی و معاونت امور استان‌ها امری محسوس است خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز استانی صداوسیما بسیار متفاوت از قبل فعالیت می‌کنند و همکاری نزدیکی با شبکه‌های سراسری دارند که این اتفاق نشان از ظرفیت بسیار بالای آنهاست.

موسوی مقدم سپس با بیان اینکه برای برداشتن گام‌های بلند، باید مسیر در پیش گرفته در معاونت امور استان‌ها تداوم داشته باشد توضیح داد: محمدمهدی رحمتی سرپرست جدید معاونت نیز ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای دارد که جوانی و تجربه توأمان، از جمله آنهاست. ۳۰ گروه تولیدی در بسیج سازمان صداوسیما ایجاد شده که همه آنها در حال تولید برنامه هستند و با مدیریت آقای رحمتی کارهای بسیارخوبی در بسیج صداوسیما آغاز شده و حالا این مدیر توانمند، با انگیزه بالا و شناخت از مشکلات و ظرفیت‌های مراکز، عهده‌دار مسئولیت معاونت امور استان‌ها شده است.

در بخشی دیگر از این جلسه محمدمهدی رحمتی، سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما با اشاره به تجربه همکاری با بسیاری از مدیران و دست اندرکاران این معاونت در گذشته، یادآور شد: مراکز استانی صداوسیما با زحمات همین مجموعه به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌اند و نظم ساختاری پیدا کرده‌اند. فقدان حضور مدیر برجسته‌ای مانند علی دارابی با ویژگی‌های خاصی که داشت، قطعا برای صداوسیما دشوار است اما تلاش خواهیم کرد با استفاده از تجارب گذشته و توانمندی جمع حاضر، خلاءهای موجود را پُر کنیم.

جانشین دارابی همچنین با اشاره به جایگاه ایران اسلامی و سازمان صداوسیما گفت: این پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها به واسطه خون شهدا و برکات انقلاب اسلامی حاصل شده است. آنچه در معاونت امور استان‌ها به دست آمده، نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران کل مراکز و همکارانشان و همچنین مدیریت عالی معاونت است.

سرپرست معاونت امور استان‌ها در پایان صحبت‌هایش اظهار کرد: برای تداوم این امر و نیز تحول در عملکرد معاونت امور استان‌ها و شبکه‌های استانی، نیازمند همراهی همه مدیران و برنامه‌سازان در سراسر کشور هستیم.

جانشین دارابی در صداوسیما چه گفت؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 13 =