کد خبر : 281465
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

خرید چمن مصنوعی، آغاز زندگی دوباره

خرید چمن مصنوعی، آغاز زندگی دوباره

از جایی که دنیا به سمتی پیش می رود که افراد بیشتری دغدغه محیط زیست را دارند، حالا تک تک انتخاب ها در زندگی با وسواس بیشتری انجام می شود تا کمترین تاثیر منفی را روی محیط پیرامون بگذارند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام چمن سرا، اگر قصد دارید از چمن مصنوعی برای رونق بخشیدن به محوطه های  بیرونی خود استفاده کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا با محیط زیست دوستانه می باشد یا خیر. برخی اعتقاد دارند تنها به این دلیل که چمن مصنوعی، طبیعی نیست، می تواند ضررهای بسیاری به همراه داشته باشد. اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟ آیا چمن مصنوعی می تواند مطابق و سازگار با محیط زیست باشد؟

در ساخت چمن های مصنوعی گروه چمن سرا هیچ گونه مواد سمی و شیمیایی خطرناک برای محیط زیست و حیات وحش به کار برده نشده است و از طرف دیگر به این دلیل که از مواد بازیافتی ساخته می شوند، موجب افزایش زباله های  پلاستیکی در طبیعت نمی گردند و این خود گام مثبتی برای حفظ محیط زیست ما می باشد.

آیا واقعا چمن مصنوعی محیط زیست دوستانه است؟

جواب این سوال یک بله ساده است.
ساخت و تولید چمن های مصنوعی به نحوی بهبود یافته است که کوچک ترین اثر سوئی بر محیط زیست ما نداشته باشد. به علاوه تولیدکنندگان سیاست ها و مقررات مهمی را تعیین کرده اند که این اطمینان را به وجود می آورند که امنیت و سلامت محیط زیست ما حتی با وجود تولید و ساخت چمن های مصنوعی حفظ می گردد.
با خرید چمن مصنوعی باکیفیت که از مواد بازیافتی ساخته شده است، شما می توانید مسئولیت خود را در این راستا به خوبی انجام دهید.

چه چیزهایی باعث می شود چمن مصنوعی یک گزینه محیط زیست دوستانه به نظر برسد؟

۱.موجب کاهش انتشارات مضر می شود

برخی مردم ادعا می کنند که چمن مصنوعی نمی تواند نقش چمن های طبیعی را ایفا کنند، مخصوصا زمانی که بحث پخش انتشارات مضر می شود. در هر صورت بسیار ضروری است به یاد داشته باشید که نگهداری از چمن های طبیعی به برق، آب، کود شیمیایی و سوخت (زمانی که از دستگاه چمن زن استفاده می کنید) بیش از اندازه و بسیار زیادی نیاز دارد. همه این ها منجر به آلودگی بیشتر می شوند و در گرم شدن کره زمین دخیل می باشند.

۲. محافظت از سلامت شما و محیط زیست

همان طور که در بالا بیان کردیم، چمن طبیعی به استفاده از کودهای شیمیایی نیاز دارد. اما علاوه بر آن ها، علف کش ها، سموم دفع آفات و غیره نیز برای رشد و حفظ سلامت چمن های طبیعی الزامی می باشند. این محصولات از مواد شیمیایی ساخته شده اند که حدود ۸ درصد از گرم شدن زمین را به خود اختصاص می دهند. خرید چمن مصنوعی موجب کاهش نیاز به نگهداری های ویژه می شود و به این ترتیب، استفاده از این محصولات و مواد شیمیایی را به صفر می رساند.

۳. حفاظت از منابع آبی

چمن طبیعی برای این که همیشه سرسبز و شاداب به نظر برسد، باید در طول سال به طور مداوم آبیاری شود. حقیقت این است که یک متر مربع از چمن طبیعی سالانه نیاز به هزاران گالن آب دارد تا همیشه سالم و سلامت باشد. تنها تصور کنید شما به تنهایی چقدر در طول یک سال آب را برای چمن های طبیعی خود هدر می دهید.
حتی اگر این موضوع برایتان اهمیت نداشته باشد، باید این را بدانید که تمام جهان درگیر بحران کم آبی می باشد و مردم باید از همین حالا برای حفظ این منبع طبیعی ارزشمند بکوشند.

۴. طول عمر بالا

اگر شما به طور مناسب از چمن مصنوعی محافظت کنید، می توانید انتظار داشته باشید که تا ۲۰ سال نیز برایتان ماندگاری داشته باشد. این در حالی است که چمن طبیعی علی رغم هرس کردن ها، آبیاری ها، مقابله با علف های هرز، کود دادن ها و غیره در طول مدت کوتاهی به دلایل مختلفی می تواند از بین برود. این موضوع به این معناست که در کنار صرف وقت و هزینه بسیار، تاثیرات مخربی بسیاری روی محیط زیست نیز گذاشته می شود.

با تمام این وجود می توانیم به خوبی درک کنیم که با یک جایگزینی ساده چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی، نه تنها سلامت خود و خانواده تان را تضمین می کنید، بلکه از محیط زیست خود مراقبت کرده و آن را برای آیندگان و فرزندان تان محافظت می نمایید.

سرایتان سبز با چمن سرا

خرید چمن مصنوعی، آغاز زندگی دوباره
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 9 =