کد خبر : 281459
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
-

مسئولان ادارات برای مشکلات راهکار ارائه دهند

مسئولان ادارات برای مشکلات راهکار ارائه دهند

در جلسه شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار بر لزوم ارائه راهکار توسط مسئولان ادارات برای مشکلات تاکید و نسبت به تهیه کتاب فریدونکنار و برگزاری یادواره شهدای هنرمند تصمیماتی گرفته شد.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در جلسه شورای فرهنگ عمومی فریدونکنار که با حضور مسئولان این شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد اظهارکرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی یکی از جلسات بسیار مهم، راهبردی و کاربردی است که مصوبات آن لازم‌الاجرا است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه باید موضوعات مهم و ضروری طرح شود، خاطرنشان کرد: بنده جلسه شورای فرهنگ عمومی را با جدیت دنبال خواهم کرد و هیچ مسئولی بدون عذر موجه نمی‌تواند در این جلسه شرکت نکند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه بسیاری از گلایه‌ها و موضع‌گیری‌هایی که در تریبون‌های دیگر نباید مطرح شود، جای آن در جلسه شورای فرهنگ عمومی است تصریح کرد: مطرح کردن برخی از ضعف‌ها یا گلایه‌ها در تریبون‌های عمومی موجب ناامیدسازی و دلخوری می‌شود اما اعضای این جلسه می‌توانند بحث‌های مطرح شده بیرون که متناسب با نیازهای فرهنگ فریدونکنار است را طرح کنند.

تقی‌پور بر لزوم آشنایی اعضای شورای فرهنگ عمومی با وظایف و اختیارات آن‌ها تاکید کرد و گفت: هر یک از اعضا باید بدانند که مرز اختیارات آن‌ها کجاست و مصوبات جلسه تا چه میزان قابلیت پیگیری دارد.

وی با اشاره به اینکه مصوباتی که به مرحله اجرا نرسیده باید دلیل قانع کننده داشته باشد افزود: رئیس اداره ارشاد که به عنوان دبیر جلسه است پیگیر مصوبات باشد چراکه وزانت این مجموعه باید حفظ شود.

امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه مسئولان ادارات باید نسبت به ارائه راهکارها برای مشکلات اقدام کنند اظهارکرد: یکی از اداراتی که تا سطح منازل نفوذ دارد آموزش و پرورش است که مسئول مربوطه باید به محض دریافت چند گزارش از یک معضل که در سطح خانواده درحال گسترش است آن را به شورای فرهنگ عمومی اطلاع داده تا مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه مصوب شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به‌عنوان دبیر جلسه شورای فرهنگ عمومی باید یک هفته قبل از جلسه پیگیر نتایج مصوبات قبلی از فرماندار باشد.

همچنین تهیه کتاب فریدونکنار و برگزاری نخستین یادواره شهدای هنرمند این شهرستان از مصوبات دیگر جلسه بود.

مسئولان ادارات برای مشکلات راهکار ارائه دهند/تهیه کتاب فریدونکنار و برگزاری نخستین یادواره شهدا هنرمند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =