کد خبر : 281435
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
-

خانواده در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر مورد حمله دشمنان ملت قرار گرفته است

خانواده در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر مورد حمله دشمنان ملت قرار گرفته است

وزیر کشور خانواده را بنیان و پایه اصلی جامعه خواند و گفت: بانوان نقش اصلی در استحکام خانواده در کشور دارند و تلاش وزارت کشور بر ارتقاء جایگاه نقش بانوان در کشور است.

به گزارش عصرقائم، دکتر احمد وحیدی در آئین معرفی دکتر اختری مدیر کل جدید امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه خانواده بنیان و پایه جامعه است، گفت: از همه همکاران در دفتر بانوان به خاطر زحماتی که طی سال ها متقبل شده اند؛ تشکر می کنم و امیدوارم با حضور خانم دکتر اختری ان شاءالله روند مناسب تر و مطلوب تری در حوزه امور مربوط به بانوان در کشور شکل بگیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه کارهای زیادی در این بخش وجود دارد که نیازمند تدبیر مناسب و تلاش همه جانبه است، افزود: دکتر اختری انسان بسیار پرتلاش، شناخته شده و با ظرفیتی است و امید داریم در دوران حضور ایشان در این بخش تحول جدی شکل بگیرد.

وحیدی در ادامه به مسئولیت خطیر وزارت کشور در حوزه بانوان و خانواده اشاره کرد و گفت: سلامت جامعه و کشور وابسته به نقش آفرینی مؤثر بانوان است و ان شاءالله با حضور خانم اختری این روند شکل مطلوب تری به خود بگیرد.

وزیر کشور همچنین با تاکید بر این موضوع که نیازمند نگاه عمیق و گسترده به بانوان در کشورهستیم، ادامه داد: خانواده به عنوان مهم ترین واحد جامعه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر مورد حمله دشمنان ملت قرار گرفته است.

وحیدی با اشاره به این موضوع که خانواده در کشورهای غربی دچار گسست های فراوان شده است؛، اظهار کرد: در کشور عزیز ایران، خانواده از استحکام بالایی برخوردار است و البته باید با کار جهادی و عالمانه، توطئه های دشمنان در این زمینه را ناکام بگذاریم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در پایان گفت: تلاش و راهبرد وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی، ارتقای نقش و جایگاه بانوان در کشور است و در این بستر با هماهنگی دستگاههای متولی و مسئول در حوزه بانوان بایستی همه ظرفیت های بانوان در راستای سیاست های اصلی کشور هدایت شود.

خانواده در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر مورد حمله دشمنان ملت قرار گرفته است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 14 =