کد خبر : 281337
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

اذعان مشاور ولیعهد ابوظبی به مداخله امارات در کشورهای منطقه و مقابله با اخوان المسلمین

اذعان مشاور ولیعهد ابوظبی به مداخله امارات در کشورهای منطقه و مقابله با اخوان المسلمین

یکی از نزدیکان مقامات امارات اعتراف کرد که کشورش به شکل مستقیم در سیاست‌های کشورهای منطقه دخالت داشته است.

به گزارش عصرقائم، روزنامه القدس العربی نوشت، دکتر عبدالخالق عبدالله، مشاور سیاسی ولیعهد ابوظبی و از نزدیکان حوزه تصمیم گیرندگان در ابوظبی غیرمستقیم اذعان کرد که کشورش از ضد انقلاب‌های منطقه حمایت کرده است.

وی در توییتی نوشت: “پس از یک دهه رویارویی دشوار، امارات در نبرد علیه پوچی اخوان المسلمین برنده شد و توانست جلوی پیشروی آن را در سراسر جهان عرب بگیرد”. عبدالله مدعی شد: “امارات به تقویت محور ثبات و اعتدال در مواجهه با گروه‌های تروریسم و ​​هرج و مرج کمک کرده است”.

وی در توییت خود افزود، ابوظبی هم اکنون به سمت قله جدیدی حرکت و خود را برای کارهای مهمتر ملی و جهانی برای دهه آینده آماده می‌کند.

این دکتر اماراتی که خود را استاد علوم سیاسی در این کشور معرفی می‌کند و مدت‌هاست جزئیات ارائه مشاوره به تعدادی از سازمان‌های دولتی کشورش را منتشر کرده است، جنجال‌های زیادی را برانگیخته است.

بسیاری از محافل عبدالله را به محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و حاکم دوفاکتوی امارات ربط می‌دهند. او خود را در رسانه‌های بین‌المللی سخنگوی سیاست‌های کشورش و مدافع اقدامات آن معرفی می‌کند.

این اظهارات عبدالله واکنش‌هایی را به دنبال داشت و کاربران توییتری تایید کردند که این سخنان اعتراف رسمی و علنی به نقش ابوظبی در نظارت بر ضد انقلاب‌ها در جهان عربی است.

اذعان مشاور ولیعهد ابوظبی به مداخله امارات در کشورهای منطقه و مقابله با اخوان المسلمین
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =