کد خبر : 280718
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
-

راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و دفاع نرم است

راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و دفاع نرم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با بیان اینکه راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و یک دفاع نرم محسوب می‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عدم برگزاری‌ و اعزام بسیجیان به راهیان نور غرب و جنوب کشور درصدد برگزاری راهیان نور استانی بر آمدیم که بسیجیان راهیان نور در ایام هفته دفاع مقدس و مصادف با ۲ مهر اعزام خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل ابراهیم‌نژاد در خصوص ضرورت و اهمیت اردوهای راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوهای راهیان نور ضروری است چراکه احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی افزود: هر فکر و هر مکتبی برای آنکه بتواند استمرار داشته باشد نیاز به توجه به آرمان‌هایش و ترویج و زنده نگه داشتن آن‌ها دارد، قطعا شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به‌عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم مطرح است بنابراین شهادت باید عامل دعوت‌کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد تصریح کرد: امروز که در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می‌کند، اردوهای راهیان نور می‌تواند باعث شکر این نعمت مجهول، یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را بجا آورده و از آن پاسداری کند.
ابراهیم‌نژاد هدف از برگزاری راهیان نور را تربیت معنوی وخودسازی جوانان دانست و گفت: مهم‌ترین هدف راهیان نور این است که انقلاب و راه شهدا را بتوانیم حفظ و این اهداف را به جوانان و نسل بعدی منتقل کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این اردوی یک‌روزه از مقابل سپاه شهرستان حرکت و بعد دیدار با یادمان شهدای غواص شهرستان، برگزاری زیارت عاشورا در یادمان شهدای گمنام روستای قراخیل، حرکت به‌سمت موزه دفاع مقدس استان واقع در شهر ساری همراه با اقامه نماز ظهر و عصر و حضور در سر مزار شهید محمد بلباسی مدافع حرم واقع در گلزار شهدای سید ملال قائمشهر خواهد بود.
راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی و دفاع نرم است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + نه =