کد خبر : 280771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
-

«اسلامی» تعهد داد قانون اقدام راهبردی را اجرا می‌کند

«اسلامی» تعهد داد قانون اقدام راهبردی را اجرا می‌کند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: رئیس سازمان انرژی اتمی کشور به نمایندگان تعهد داد که قانون اقدام راهبردی را اجرا خواهد کرد.

به گزارش عصرقائم، وحید جلال زاده در حاشیه نشست امروز (چهارشنبه ۲۴ شهریور) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جمع خبرنگاران بیان کرد: پایه بحث های مجلس، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها است، نمایندگان قانونی جامع را تصویب کرده اند و فعالیت ها را متناسب با این قانون مورد نظارت قرار می دهند، مقام معظم رهبری این قانون را خوب توصیف کردند، در کمیته تطبیقی که در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد یکی از ملاک های بحث در پلتفرم جدید مذاکرات برجامی، قانون اقدام راهبردی مجلس است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هرگونه مذاکره و توافق با آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعا باید معطوف به قانون راهبردی مجلس باشد، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور به نمایندگان تعهد داد که این قانون را اجرا خواهد کرد و بخش فنی و سیاسی قانون را با تکنیک و تاکتیک هایی که در مذاکرات به عمل می آید، دنبال می کند.

جلال زاده اظهارداشت: آنچه که مورد دغدغه همکاران بنده در مجلس و کمیسیون است این بود که باید قانون اقدام راهبردی اجرا شود و تخطی از این قانون را نمی پذیریم، هر چند که نظام با سعه صدر و توانایی که دارد می تواند مشکلات را حل کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابیان کرد: در این نشست کمیسیون، محمد اسلامی علاوه بر بیان جزییات مذاکرات با گروسی، بحث توسعه صنعتی را مطرح کرد که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت و مجلس قطعا این امر را حمایت خواهد کرد، نمایندگان سوالاتی را در خصوص امضای بیانیه با گروسی و سفر به وین داشتند که اسلامی به سوالات در کمیسیون پاسخ های مناسبی ارائه شد.

«اسلامی» تعهد داد قانون اقدام راهبردی را اجرا می‌کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 12 =