کد خبر : 280626
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
-

مزیت‌های سیستم گرماتاب، چرا گرماسان انتخاب اول برندها است؟

مزیت‌های سیستم گرماتاب، چرا گرماسان انتخاب اول برندها است؟

یکی از مطمئن‌ترین سیستم‌های گرمایش سوله، کارخانه، گرمایش سالن‌های صنعتی و همچنین گرمایش گلخانه‌ای، استفاده از سیستم‌های گرمایش تابشی گرماسان می‌باشد، که در بازار تحت عنوان گرماتاب شناخته شده است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام گرماسان، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران صنایع مختلف و گلخانه‌ها، تامین گرمایش سالن‌های تولیدی و گرمایش گلخانه‌ها است؛ که هیترهای تابشی لوله‌ای که به آن‌ها گرماتاب نیز گفته می‌شود، بهترین گزینه جهت گرمایش محیط‌ می‌باشد.
سیستم‌های گرمایش تابشی لوله‌ای به دلیل کاهش چشمگیر مصرف گاز و برق، افزایش راندمان حرارتی و همچنین کیفیت و یکنواختی مطلوب گرمایش، بهترین گزینه به عنوان گرمایش محیط‌های صنعتی و گلخانه‌ای می‌باشد.
طول عمر بالا و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری این گرماتاب‌ها، باعث افزایش راندمان تولید شده که این مهم برای تولیدکنندگان بسیار حائز اهمیت است.

هلدینگ شایانیر صنعت آرتان با برند گرماسان، تولیدکننده انواع مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایش تابشی لوله‌ای، گرماتاب، کوره‌های هوای گرم (بخاری گلخانه)، هیترهای سرامیکی رستورانی، هیتر چتری رستورانی و… در کشور است که بیش از ۱۵ سال سابقه طراحی و تولید، با نشان استاندارد ملی ایران و همچنین استاندارد CE اروپا را در کارنامه خود دارد.
این شرکت در طول دوره فعالیت خود توانسته حجم عظیمی از نیازمندی‌های صنایع داخلی و صنعت گلخانه‌ای کشور را تامین نماید و با عضویت در انجمن‌ها و اتحادیه‌های مهندسی و البته با تکیه بر دانش روز دنیا و تخصص مهندسین ایرانی، امروزه بزرگ‌ترین و با اعتبار ترین برند ایرانی در حوزه سیستم‌های گرمایشی می‌باشد.
تفاوت گرماسان و دیگر برندهای بازار
برند گرماسان که سابقه همکاری با نهادها و ارگان‌های رسمی کشوری و همچنین اجرای صدها پروژه عظیم را در رزومه خود دارد و امروزه مطمئن‌ترین و بزرگ‌ترین اجراکننده سیستم‌های گرمایشی (گرماتاب) در ایران است، تفاوت‌های قابل توجه‌ای با دیگر شرکت‌های سیستم‌های گرمایشی دارد که می‌توان به: «استفاده از تیم مهندسان برتر ایرانی در تولید»، «انتخاب بهترین مواد اولیه»، «دقت بالا در مونتاژ دستگاه‌ها»، «بزرگ‌ترین شبکه نصب و خدمات پس از فروش در کشور» اشاره کرد.
گرماسان در طول ۱۵ سال فعالیت تولید هیترهای تابشی گرماتاب و با اتکا به کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش فعال در سراسر کشور با افتخار توانسته انتخاب اول برندهای برتر در صنایع مختلف باشد.
مشاوران ما در ۷ روز هفته آماده پاسخ‌گویی و مشاوره برای خرید بهترین سیستم گرمایشی (گرماتاب گلخانه‌ای، صنعتی و رستورانی) هستند و می‌توانید با شماره تماس ۲۲۲۲۹۱۷۶-۰۲۱ تماس گرفته و یا به سایت www.GARMASUN.com مراجعه کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 1 =