کد خبر : 280619
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

مبل راحتی، سلطنتی یا کلاسیک؛ کدام برای جهیزیه مناسب تر هست

مبل راحتی، سلطنتی یا کلاسیک؛ کدام برای جهیزیه مناسب تر هست

آیا از انتخاب بین مدل‌های مختلف مبل کلافه شده‌اید؟! با ما همراه باشید تا مدل مبل مناسب را انتخاب کنید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام دیجی چوب، جهیزیه به عنوان یکی از رسم‌های ایرانی است که در طی سالیان دراز نه‌ تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه هنوز هم مانند گذشته به آن توجه زیادی می‌شود.
اکثر نوعروس‌ها و دامادها ترجیح می‌دهند در آغاز زندگی وسواس خاصی به خرج دهند و همه‌چیز را به شکلی مرتب، و مخصوصا با همخوانی زیاد نسبت به دیگر وسایل تهیه می‌کنند تا ترکیب دلخواه‌شان را در خانه خود داشته باشند. معمولا برای تزئین خانه عروس از مبل راحتی، مبل سلطنتی یا مبل کلاسیک که تنوع بسیار زیادی هم دارند استفاده می‌کنند.
_____________
در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم از بین انواع مبل راحتی، مبل سلطنتی یا مبل کلاسیک بهترین انتخاب را داشته باشید.

مبل راحتی شیک و پر از احساس آرامش

یکی از محبوب‌ترین انواع مبلمان، مبل راحتی است. این نوع مبل به دلیل نرمی و راحتی پشتی و نشیمن‌گاه، احساس آرامش بی‌نظیری به خریدار می‌دهد. با خرید مبل راحتی که علاوه بر تاثیر زیادی که بر دکوراسیون منزل دارد باعث می‌شود هنگام استفاده بعد از یک روز کاری، خستگی شما برطرف شود و با آرامش بیشتری به معاشرت با عزیزان‌تان بپردازید. در بازار اغلب قیمت مدل مبل راحتی جدید یا حتی مبل راحتی مدرن به نسبت قیمت مبل های سلطنتی مناسب‌تر هستند. قیمت مناسب‌تر این مدل از مبل‌ها باعث شده تا مشتریان استقبال زیادی از آن داشته باشند. برای خرید مبل راحتی می‌توان از فروشگاه اینترنتی دیجی چوب بازدید کرد. اگر ساکن تهران باشید می‌توانید از تنوع مبلمان در بازار یافت‌آباد بهره‌مند شوید و بهترین قیمت مبل راحتی در یافت‌آباد تهران یا قیمت مبل راحتی جدید را به طور مستقیم یا از طریق اینترنت جستجو کنید.

مبل چستر 

مبل راحتی چستر یکی از محبوب‌ترین و خوش استایل‌ترین انواع مبلمان است. این مبل به دلیل دارا بودن دسته و پشتی پهن، ارتفاع کم و متمایل به عقب معروف است. همچنین به دلیل ایجاد فرورفتگی و یا برجستگی‌های روی سطح مبل از دیگر مبل‌های راحتی متمایز می‌شود. مبل چستر به دلیل دارا بودن اندازه و ابعاد نسبتاً بزرگ بیشتر در مکان‌های با متراژ بالا استفاده می‌شود. البته امروزه با توجه به رشد روز افزون آپارتمان‌های با متراژ کم، این نوع مبل با ابعاد مختلف و سازگار با انواع آپارتمان‌ها تولید و به دوست‌داران مبل راحتی چستر عرضه می‌شود.

مبل استیل یا مبل سلطنتی 

برای کسانی که مراسم‌های رسمی و مهمانی‌های بیشتری برگزار می‌کنند، مبل استیل برای این مصارف مناسب‌تر است. هنر منبت‌کاری که یکی از هنرهای دستی ایرانی می‌باشد در واقع هنرمند با کنده‌کاری و حکاکی روی چوب به منظور زیباسازی مبل، نقش‌های برجسته‌ای را روی آن به‌وجود می‌آورد. اکثر تولیدکنندگان، هنر منبت را در تاج مبل به‌کار می‌برند و برای چشم‌نواز بودن هرچه بیشتر محصول از این هنر فاخرکه با دقت و ظرافت بسیار زیادی اجرایی شده، استفاده می‌کنند. قیمت مبل استیل در یافت آباد در دو مدل هفت نفره و نه نفره عرضه می‌شود.
اغلب از مبل سطنتی در خانه‌های بزرگ برای دکوراسیون سبک سنتی استفاده می‌شود. کلاف این نوع مبل‌ به دلیل مقاومت در برابر فشار، از چوب‌های راش و گردو ساخته شده و برای ظاهر و منبت‌کاری‌های روی مبل از چوب‌های گردو، نراد و راش استفاده می‌کنند. از جمله پارچه‌هایی که برای مبل سلطنتی جدید استفاده می‌شود می‌توان به مخمل، پوست اسبی و چرم اشاره کرد.
در بین انواع مبل‌های سلطنتی، مبل سلطنتی ترک به دلیل ظاهر زیبا و پر ابهتی که دارد بیشتر مورد استقبال علاقمندان این سبک از مبل‌ها قرار می‌گیرد.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک به دلیل سبک بسیار خاص و جذابی که دارند باید با فضای منزل هارمونی داشته باشند به همین دلیل متراژ خانه، رنگ دیوار، نور پردازی خانه و البته سلیقه اعضای خانواده در بهتر دیده شدن این مبل تاثیرگذار هستند. برای خرید این مبل باید هوشمندانه و با تحقیق بسیار دست به انتخاب زد. زیرا عدم توجه به رنگ و ابعاد و سبک این مبل می‌تواند شما را از خریدتان پشیمان کند. پس اول شرایط دکوراسیون منزل‌تان را بسنجید و اولویت‌بندی کنید بعد برای خرید این مبل اقدام کنید.
در ضمن مبل کلاسیک با مبل استیل دارای تفاوت‌هایی می‌باشد. از جمله مواردی که می‌شود اشاره کرد به شرح زیر است:

  • مبل استیل دارای طرح‌های پیچیده و حرفه‌ای‌تر به نسبت مبل کلاسیک است.
  • میزان چوبی که برای ساخت مبل کلاسیک به‌کار می‌رود کمتر از مبل استیل است.
  • مبل کلاسیک علاوه بر سبک بودن به نسبت مبل استیل ارزان‌تر هم می‌باشد.

حتما توجه داشته باشید که به دلیل تنوع زیاد مبل کلاسیک باید براساس نیاز دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید. انواع مختلف این مبل شامل موارد زیر است:

  • مبل راحتی کلاسیک
  • مبل کلاسیک مدرن

برای خرید این مبل از بازار و یا اطلاع از قیمت مبل کلاسیک یافت آباد میتوانید در اینترنت وب سایت دیجی چوب آخرین قیمت این مدل مبل را به‌دست بیاورید.
همچنین از سبک‌های مختلف این مدل هم غافل نشوید: مبلمان کلاسیک انگلیسی، مبل کلاسیک لهستانی، مبل کلاسیک ترکیه و انواع مبلمان کلاسیک جدید که در بازار به وفور یافت می‌شوند.

نتیجه‌گیری:

حتما به خاطر داشته باشید فضای منزل، نوع دکوراسیون و البته میزان بودجه عوامل تاثیر گذار در انتخاب درست مبل هستند. حالا که با انواع مبل‌ها آشنا شدید راحت می‌توانید برای خرید جهزیه اقدام کنید.

وب سایت دیجی چوب

www.Digichoob.ir
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲
مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳
ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵
برند برتر سال ۱۳۹۸
دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن
دارای جواز کسب و کار الکترونیک
عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک
عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک
دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

مبل راحتی، سلطنتی یا کلاسیک؛ کدام برای جهیزیه مناسب تر هست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =