کد خبر : 280659
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
-

سلیمانی: هزینه در ساخت زمین اسکواش و پدل زیان ده نیست

سلیمانی: هزینه در ساخت زمین اسکواش و پدل زیان ده نیست

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: شرایط سبب شده تا بخش خصوصی بداند که هزینه در اسکواش و حتی در پدل بازگشت پذیر است و زیان ده نیست.

به گزارش عصرقائم، مسعود رییس فدراسیون اسکواش در بازدید از پروژه سالن های اسکواش و پدل و سرمایه گذاری بخش خصوصی اظهار کرد: از ده سال قبل موضوع ایجاد زیرساخت های اسکواش در دستور کار فدراسیون اسکواش بود که هر بار به دلایل تغییر مسئولان مجموعه میلاد کار نیمه کاره رها می شد. باعث خرسندی است که دست اندرکاران فعلی این مجموعه شرایط را برای بخش خصوصی هموار کردند تا در همین دوره پروژه اسکواش و البته پدل به نتیجه برسد.

سلیمانی افزود: در ۱۲ سال از دوره مسئولیتم در فدراسیون اسکواش تعداد زیرساختها از تنها ۷۲ کورت اسکواش به ۱۶۵ کورت رسیده که این روند رو به رشد در همه مناطق کشور در سخت ترین دوران اقتصادی با سیاست ها و برنامه هایی که خصوصا در حوزه همگانی و توسعه از سوی فدراسیون به عنوان‌ متولی این رشته در کشور صورت گرفته است و باعث شده که بخش خصوصی بداند که هزینه در اسکواش و حتی در پدل بازگشت سرمایه را در پی دارد و زیان ده نیست. این مهم خیال علاقه‌مندان را راحت کرد و این شد که رویکرد بخش خصوصی و حتی دولتی در گسترش زیرساخت های مرتبط با اسکواش روندی رقابتی به خود گرفت. ساخت و سازها در پدل مدت یکسال است که سرعتی چشمگیر پیدا کرده است.

وی اظهار کرد: امیدوارم با بهره برداری از این مجموعه رقابت هایی دیدنی میان باشگاهها و مجموعه های پایتخت شکل بگیرد و هر باشگاه به دنبال ایجاد مزیتی رقابتی نسبت به همتایان خود پیشه کند. باید از هر منظر به این موضوع خوب نگاه کنیم. اتفاقی خوبی صورت گرفته است و بی شک، موجبات رونق اسکواش وپدل را در مرکز و حتی دیگر مناطق کشور را به خوبی فراهم خواهد کرد و فدراسیون از سرمایه گذار با این عمل صالحی که انجام داده پشتیبانی خواهد کرد.

رییس فدراسیون اسکواش در خاتمه افزود: خانواده کاشفی ها خانواده ای شناخته شده و عاشق اسکواش هستند و در طول مدت همکاری خود با فدراسیون نشان دادند که از حواشی پرهیز می کنند. مادر این خانواده در همه ادوار سرداور مسابقات بانوان و در دوره ای سرپرست مربی تیم ملی بانوان بودند که همچنان فدراسیون از تخصص و تجربه ایشان سود می برد ، برادر ایشان از مربیان سخت کوش اسکواش و در گذشته افتخار مربیگری تیم ملی اسکواش را داشتند ، دختر خانواده بازیکن و مربی خوب اسکواش ،پسر کوچکتر خانواده، مربی مطرح اسکواش باشگاه انقلاب و برادر بزرگتر کمک مربی تیم‌ ملی حاضر مردان ایران است که بی شک حضور این تیم‌کاری مجرب و علاقه‌مند و متخصص و همراه برگ نوینی را در مجموعه اسکواش با جذب نیروی انسانی با سرمایه اجتماعی بالا که هوشمندی آنان را خواهد رسانید، ورق خواهد زد.

سلیمانی: هزینه در ساخت زمین اسکواش و پدل زیان ده نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 8 =