کد خبر : 280590
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

«ایستوود» در جشنواره ورشو

«ایستوود» در جشنواره ورشو

«ایستوود» به کارگردانی علیرضا رسولی‌نژاد به بخش مسابقه «روح آزاد»، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ورشو» در کشور لهستان راه یافت.

به گزارش عصرقائم، سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ورشو» به صورت آنلاین و فیزیکی از تاریخ ۸ تا ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ تا ۲۵ مهر ماه) برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند «ایستوود» در بخش«روح آزاد» این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این بخش فیلم‌های مستند و داستانی خلاق، مستقل و دارای نوآوری بالای ۶۰ دقیقه از سراسر جهان نمایش داده می‌شوند و سه داور از کشورهای لهستان، جمهوری چک و بلاروس فیلم‌ها را داوری می‌کنند.

جوایز نتپک (شبکه ارتفای سینمای آسیا پاسیفیک) و جایزه‌ای از سوی تماشاگران به بهترین فیلم‌ها در این جشنواره اهدا خواهد شد.

«ایستوود» که پیش از این به بخش مسابقه هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند کپنهاک راه یافته بود، داستان فیلمسازی آماتور است که بعد از دیدن عکس شخصی شبیه «کلینت ایستوود» در یک روزنامه، برای پیدا کردنش راهی سفر می‌شود. بخش کوتاهی از این فیلم در تهران و بخش اصلی فیلم در شهرستان سیرجان و روستاهای اطراف فیلمبرداری شده است.

طرح، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و فیلمنامه «ایستوود» برعهده علیرضا رسولی‌نژاد بوده است.در مستند «ایستوود» رضا تیموری:فیلمبردار و شاهین پورداداشی: صدابردار، آرش زاهدی اصل: تدوینگر و سمیرا بختیاری دستیار تدوین بودند و سهیل سیم صباحی عکاسی آن را انجام داده‌است . موسیقی فیلم به صورت انتخابی روی اثر قرار گرفته که اجرای آن برعهده پارسا توکلی بوده است.

«ایستوود» در جشنواره ورشو
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − یازده =