کد خبر : 280454
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
-

وطنی آماده نیست؛ نساجی در دستگردی !

وطنی آماده نیست؛ نساجی در دستگردی !

بعید به نظر می رسد چمن طبیعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر تا پیش از شروع بازی های لیگ برتر برای میزبانی از بازی های نساجی آماده شود.

به گزارش عصرقائم، بعد از اینکه سازمان لیگ اعلام کرد در فصل جدید بازی در چمن مصنوعی ممنوع است باشگاه مس رفسنجان بلافاصله برداشتن چمن مصنوعی و کاشت چمن طبیعی را آغاز کرد اما این کار در قائمشهر با تاخیر زیادی آغاز شد و در فرصت یک ماه و چند روز باقی مانده به شروع بازی های لیگ برتر بعید به نظر می رسد استادیوم شهید وطنی مهیای میزبانی از بازی های نساجی شود. به همین بهانه تیم مازنی در چند هفته ابتدایی لیگ برتر در استادیوم شهید دستگردی تهران پذیرای حریفان خواهد بود.

نساجی به دلیل کمبود امکانات تمرینی در قا ئمشهر چند سالی است که در تهران و در استادیوم کارگران تمرین می کند اما اعلام آمادگی کرده در صورت مهیا شدن امکانت تمرینی در قا ئمشهر بار دیگر تمرینات را به این شهر منتقل کند.

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی هم روی این موضوع تاکید دارد و می گوید تیم نساجی جدا از اینکه باید در شهر قائمشهر با حریفان بازی کند باید در کنار هواداران و در این شهر تمرینات خود را دنبال کند. او گفته بود رویارویی بازیکنانش با تماشاگران در شهر موجب مسئولیت پذیری از سوی بازیکنانش در مسابقه خواهد شد.

گفته می شود بودجه تغییر چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی تامین شده است اما همان طور که اشاره شد تاخیر در برداشتن چمن مصنوعی و انتخاب پیمانکار برای شروع پروژه موجب شده کارها در قائمشهر به کندی پیش رود و احتمالا نساجی در هفته های ابتدایی باید در استادیوم شهید دستگردی در تهران با حریفان رویارو شود.

وطنی آماده نیست؛ نساجی در دستگردی !
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =