کد خبر : 280550
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

نخستین نشست شورای معاونین بنیاد شهید با حضور قاضی‌زاده هاشمی برگزار شد

نخستین نشست شورای معاونین بنیاد شهید با حضور قاضی‌زاده هاشمی برگزار شد

نخستین نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه ۲۲ شهریور برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم با بیان اینکه امام خمینی (ره) با درایت خاص خود به درستی می‌دانستند که آنچه بقای انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند، عنصر ایثار و شهادت است افزود: مقام معظم رهبری نیز در امتداد همین نگاه حیات انقلاب اسلامی را در همین راستا دانسته‌اند.
وی افزود: افتخار آشنایی با جناب مهندس اوحدی که خود از آزادگان و اهل خانواده‌ای شهیدپرور هستند را از سال‌ها پیش داشته‌ایم. شجره طیبه‌ای که امروز در بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد آن هستیم ثمره زحمات تمام عزیزانی است که قبل از ما در این مجموعه حضور داشته‌اند.
معاون رئیس جمهور تصریح کرد: جامعه ایثارگران جامعه‌ای نخبه است که یکی از نشانه‌های آن عضویت ۱۸۰ نفر از اهالی این خانواده در مجلس شورای اسلامی است. این جامعه دارای ظرفیتی بسیار عظیم است که می‌تواند تمام مشکلات را به واسطه آن برطرف کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور در این مجموعه را افتخار بسیار بزرگی دانست و گفت: جناب دکتر رئیسی همواره نسبت به بنده لطف داشته‌اند و پیشنهاد خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای چنان ارزشی بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با استعفای بنده موافقت کردند، زیرا افتخاری بالاتر از خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وجود ندارد.
قاضی‌زاده هاشمی افزود: خوشبختانه مطالعات جامعی در بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته است و پس از این نیز اقدامات و فعالیت‌ها به صورت برنامه محور ادامه می‌یابد. در دوران حضور مهندس اوحدی اقدامات خوبی در زمینه پرداخت معوقات ایثارگران انجام شده است و در زمینه مسائل معیشتی همین روند با سازماندهی لازم پیگیری می‌شود. هدف اصلی این است که شجره طیبه و فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش در جامعه نهادینه و الگو شود.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم تأکید کرد: انسان باید به حیات طیبه برسد و «عند رب» قرار گیرد و اگر در طول زندگی اعمال، کردار و گفتار خود را به خداوند اختصاص دهد رستگار شده است.
وی افزود: انسان‌ها رفتنی هستند و اعمال آن‌ها باقی می‌ماند و امیدواریم اعمال صالح جناب مهندس اوحدی نیز برای ایشان باقی بماند و جناب دکتر قاضی‌زاده هاشمی نیز به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منشأ اعمال خیر و پربرکتی در مسیر خدمت رسانی به ایثارگران عزیز باشند.
مهندس سعید اوحدی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تقدیر از زحمات و همراهی مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول دوران حضور در بنیاد گفت: جناب قاضی‌زاده هاشمی با اراده‌ای جدی پا در راه خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشتند و حضور ارزشمند ایشان قطعاً اثرات بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: مهم‌ترین پیام این جلسه برای همه ما گذرا بودن دنیاست تا از دلبستگی به آن بپرهیزیم. گذر زمان بسیار سریع است و فرصت‌ها برای ما بسیار اندک و باید تلاش کنیم از تک تک لحظات آن استفاده کنیم.
اوحدی خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را خدمت به بهترین بندگان خداوند دانست و گفت: این خدمت بالاترین درجه خدمتی است که نصیب انسان می‌شود و خدمت به این عزیزان هم‌تراز خدمت به خود خداوند است.

نخستین نشست شورای معاونین بنیاد شهید با حضور قاضی‌زاده هاشمی برگزار شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 19 =