کد خبر : 280399
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
-

فوت ۷۵ بیمار کرونایی در محمودآباد طی دو ماه گذشته

فوت ۷۵ بیمار کرونایی در محمودآباد طی دو ماه گذشته

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد از جان باختن ۷۵ بیمار کرونایی از ابتدای تیر ماه سال جاری تا ۱۵ شهریور در محمودآباد خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۳ تن مرد و ۴۲ نفر نیز زن بودند.

به گزارش عصرقائم، عباس توان در گفت و گو ، اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ محمودآبادی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند که ۱۵ نفر از این تعداد در بیمارستان شهدای محمودآباد و ۴۵ نفردر شهرهای همجوار تحت درمان قرار دارند.

وی اظهارداشت: از ابتدای شهریور تا امروز نتیجه تست کرونایی ۱۲۹ نفر از افرادی که به مراکز درمانگاهی مراجعه کردند مثبت بوده و ۳۵۹ نفر نیز مشکوک به کرونا هستند.
توان با بیان اینکه طبق آخرین ارزیابی سامانه ماسک وضعیت کرونایی در شهرستان به رنگ نارنجی در آمده است، افزود: میزان شیوع و ابتلا به این ویروس همچنان بالا است و باید  رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک همانند سابق در اولویت مردم باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد همچنین از افزایش مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در پی ازدحام جمعیت در مراکز و نارضایتی مردم تعداد مراکز در سطح شهرستان از یک مرکز به ۳ مرکز افزایش یافت و در حال حاضر حسینیه اعظم ، مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان معلم و درمانگاه کوثر سپاه مراکز واکسیناسیون در محمودآباد هستند.
وی با بیان اینکه واکسیناسیون به صورت گسترده و مجدد در شهرستان آغاز شده، از تزریق ۵۳ هزار و ۵۴۲ دز واکسن کرونا از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون در شهرستان محمودآباد خبر داد.
توان ابراز امیدواری کرد که با واردات محموله جدید واکسن و همچنین افزایش مراکز واکسیناسیون روند تزریق واکسن در شهرستان سرعت بیشتری یابد و در اسرع وقت تمامی گروه های هدف واکسینه شوند.
فوت 75 بیمار کرونایی در محمودآباد طی دو ماه گذشته/روند تزریق واکسن سرعت گرفت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × دو =