کد خبر : 280330
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
-

همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می‌شوند

همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می‌شوند

رئیس مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: فرایند واکسیناسیون دانشجویان این دانشگاه از شنبه آغاز شده و تا پایان هفته تکمیل می‌شود.

به گزارش عصرقائم، دکتر حمید کشوری در گفت‌وگو ، با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: دانشگاه امیرکبیر سامانه‌ای برای ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان درنظر گرفته شده است، تا کار دانشجویان از این جهت تسهیل شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون تمامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر این هفته به اتمام می‌رسد، در زمینه واکسیناسیون خانواده دانشگاهیان در این دانشگاه افزود: پس از اتمام واکسیناسیون دانشجویان، واکسیناسیون اعضای خانواده اعضای هیات علمی احتمالا از هفته آتی و بر اساس سن آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه امیرکبیر گفت: ثبت‌نام خانواده اعضای هیات علمی نیز از طریق سایت انجام خواهد شد و هیچ محدودیتی ندارد. همچنین واکسیناسیون این افراد بدون هیچ معطلی و سر ساعت تعیین شده انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:پس از راه‌اندازی این سایت  که مختص دانشگاه امیرکبیر است،  اعضای خانواده اعضای هیات علمی دانشگاه امیرکبیر قادر به دریافت نوبت برای  واکسیناسیون خواهند بود.  البته واکسیناسیون آنها در ساعتی انجام خواهد شد که خودشان به هنگام ثبت‌نام تعیین کرده‌اند تا بدون هیچ تجمعی واکسیناسیون انجام شود.

دکتر کشوری در پایان تصریح کرد: کاری که در مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر انجام دادیم، این است که تقریبا در همه روزها انواع واکسن‌ها را در اختیار داریم تا دانشجویان بتوانند حق انتخاب داشته باشند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه امیرکبیر اعلام کرده است که با توجه به اضافه شدن لیست دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشجویان غیربومی با رزرو نوبت در شهر خود و دانشجویان بومی نیز از طریق سامانه salamat.gov.ir می توانند نسبت به دریافت نوبت واکسیناسیون در مراکز بهداشتی منتخب شهر تهران اقدام کنند.

دانشگاه امیرکبیر نیز طی دو هفته آتی برنامه واکسیناسیون خود را برای اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان جامانده ادامه خواهد داد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه همچنین به دانشجویان خود اعلام کرده که با توجه به تخصیص دوز کافی واکسن به دانشگاه، نگرانی از بابت کمبود یا عدم تخصیص واکسن نداشته باشند.

براین اساس، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و خوابگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز می‌توانند روزانه نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و دانشجویان کارشناسی غیرساکن در فاز هفتم خوابگاه (وضعیت آموزشی فعال) به ترتیب ذیل واکسینه می‌شوند:
ورودی ۹۵ و به قبل : شنبه
ورودی ۹۶ : یکشنبه
ورودی ۹۷ : دوشنبه
ورودی ۹۸ : سه‌شنبه
ورودی ۹۹ : چهارشنبه

همه دانشجویان امیرکبیر این هفته واکسینه می‌شوند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =