کد خبر : 280416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
-

برگزاری یادواره شهدای سرخ‌رود با حضور رئیس مجلس

برگزاری یادواره شهدای سرخ‌رود با حضور رئیس مجلس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، گفت: یادواره شهدای گرانقدر دفاع مقدس در روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه در شهر سرخ‌رود از شهرستان محمودآباد در طلیعه هفته دفاع مقدس با هدف توسعه و ترويج فرهنگ شهادت برگزار می‌شود.

به گزارش عصرقائم، اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری يادوآره شهدا توسعه و ترويج فرهنگ شهادت و الگوپذيری از آنان در زندگی خواهد بود.

وی افزود: راه و نام شهیدان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاودانه شده و بررسی زندگی آنان نمونه‌ای کامل از یک مجاهد فی سبیل ا… است که باید به تصویر کشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با اشاره به اهمیت برگزاری یادوآره شهدا خاطرنشان کرد: امروزه می‌توان با برگزاری چنین مراسماتی فرهنگ‌سازی درست برای جوانان داشته باشیم تا ادامه دهنده راه آنان باشند.

ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: راه شهدا مسیر انقلاب است و نباید در ادامه مسیر انقلاب از کوچک‌ترین کاری غافل بمانیم.

وی گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی؛ جنگ با گروه‌های ضدانقلاب، منافقان و هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل و شهدای زیادی را تقدیم کردیم بنابراین ادامه راه آنان وظیفه و رسالت سنگین و مهم ما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با اشاره به اینکه یادواره شهدای انقلاب اسلامی در سرخ‌رود برگزار می‌شود، بیان کرد: این مراسم با حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ساعت ۵ عصر در محوطه حسینیه وزراء‌محله این شهر برگزار خواهد شد.

ابراهیم‌نژاد در پایان یادآور شد: یادوآره شهدا که میزبان آن خود شهدا هستند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای سرخ‌رود با حضور رئیس مجلس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =