کد خبر : 280417
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
-

برگزاری مسابقه زنده در نمایشگاه عاشورایی منوط به اجازه ستاد کرونا

برگزاری مسابقه زنده در نمایشگاه عاشورایی منوط به اجازه ستاد کرونا

برگزاری «مسابقه زنده از ایده تا اجرا» در زمان برپایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی، منوط به صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کروناست.

به گزارش عصرقائم، روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد، با توجه به شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و لزوم برگزاری بخش «مسابقه زنده از ایده تا اجرا» در زمان برپایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی با حضور و مشارکت طیفی از هنرمندان شهرهای مختلف، برگزاری این بخش منوط به صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است.
کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور آمادگی لازم جهت برگزاری این مسابقه را دارد اما نکته حائز اهمیت این است که در شرایط کنونی، حفظ سلامت هنرمندان حوزه مد و لباس در اولویت بوده و علی‌رغم آن که برگزاری این مسابقه در فراخوان رویداد درج شده اما همچنان تصمیم قطعی در ارتباط با این بخش پس از کسب مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ خواهد شد.

احتمال برگزاری مسابقه گروهی از ایده تا اجرا به شیوه مجازی نیز وجود دارد. در صورت برگزاری مجازی، تمهیدات لازم در راستای حفظ کیفیت مسابقه در میان شرکت کنندگان فراهم خواهد شد.

یادآوری می‌شود، ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با شعار «سیاه پوش گشت فلک از برای حسین(ع)» از سی و یکم شهریور لغایت سوم مهر ماه ۱۴۰۰ در فرهنگستان هنر برپا می‌شود.

برگزاری مسابقه زنده در نمایشگاه عاشورایی منوط به اجازه ستاد کرونا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =