کد خبر : 280347
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
-

آقاکوچکی: انتقادات از بسکتبال با ویلچر کارشناسی نیست

آقاکوچکی: انتقادات از بسکتبال با ویلچر کارشناسی نیست

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر پس از کسب جایگاه نهم در بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: انتقادات صورت گرفته از بسکتبال باویلچر کارشناسی شده نیست.

به گزارش عصرقائم، عباس آقا کوچکی در گفت و گو ، اظهار کرد: پس از کسب جایگاه نهم در بازیهای پارالمپیک توکیو انتقاداتی از برخی دوستان صورت گرفت که کارشناسی شده نیست، متاسفانه در حالی عازم بازیهای پارالمپیک شدیم که ۴ بازیکن اصلی و کلیدی خود را از جمله امید هادی اظهر بهترین بازیکن کلاس ۴ را به دلیل مسائل انضباطی و غیراخلاقی در اردوی پنجم از دست دادیم، وی یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان ما در این کلاس بود.
وی گفت: وحید غلام آزاد یکی دیگر از بازیکنان خوب ما در کلاس چهار و نیم بود که به دلیل کرونا و مشکلات خانوادگی شرایط اعزام به توکیو را نداشت که نبود وی نیز ضربه سنگینی را به تیم وارد کرد. همچنین یک روز قبل از اعزام به توکیو مرتضی عابدی یکی از موثرترین بازیکن کلاس ۳ خود را به دلیل کرونا از دست دادیم که نبود وی نیز از نظر فنی و کار گروهی لطمه سنگینی به تیم زد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: به جز این چند بازیکن کلیدی که به دلایل مختلف قبل از اعزام به توکیو از دست دادیم، تست کرونای عبدالجلیل قرنجیک نیز در دهکده بازیها مثبت شد و دیگر شرایط همراهی تیم را نداشت، متاسفانه در بازیهای پارالمپیک توکیو ترکیب اصلی خود را از دست دادیم و تنها با تعدادی از بازیکنان جوان و کم تجربه رقابتها را پیش بردیم که البته به جز بازی با استرالیا که با اختلاف امتیاز زیادی دیدار را واگذار کردیم، بازی به بازی روند بازیکنان رو به رشد و راضی کننده بود.

آقاکوچکی افزود: اگر مرتضی عابدی و قرنجیک را در ترکیب تیم داشتیم به طور قطع در جمع ۴ تیم برتر قرار می گرفتیم، متاسفانه در دقیقه ۹۰ ترکیب اصلی خود را از دست دادیم، هر چند معتقدم با نبود بازیکنان کلیدی نیز تیم بسکتبال با ویلچر کار بزرگی انجام داد و برابر تیم های برتر دنیا طوری بازی کرد که دور از انتظار بود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر تیم جدیدی از بازیکنان بسکتبال با ویلچر درست شده که با ترکیبی از این تیم و بازیکنان لژیونر می توانیم در بازیهای پاراآسیایی چین حرفی برای گفتن داشته باشیم و حتی روی سکو قرار بگیریم.

آقاکوچکی: انتقادات از بسکتبال با ویلچر کارشناسی نیست/ بدون نفرات اصلی نهم شدیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 3 =