کد خبر : 280182
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
-

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: تنها برای قهرمانی به توکیو رفته بودیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: تنها برای قهرمانی به توکیو رفته بودیم

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته گفت: هر چند سطح رقابتهای پارالمپیک بالا بود، اما چون با هدف قهرمانی به توکیو رفته بودیم، مقتدرانه قهرمان شدیم‌.

به گزارش عصرقائم، داوود علیپوریان در گفت و گو ، اظهار کرد: سطح رقابت‌های پارالمپیک بالا بود و تیم های خوبی در این دوره از بازیهای پارالمپیک در والیبال نشسته حضور داشتند اما خدا را شکر توانستیم مقتدرانه قهرمان شویم‌.

وی در خصوص بازی فینال بین ایران و روسیه گفت: چون پیش از اعزام به توکیو چند دیدار تدارکاتی با تیم روسیه در ایران برگزار کرده بودیم به نقاط ضعف و قوت این تیم شناخت کافی داشتیم، بنابراین با کمک مربی و سرمربی توانستیم این تیم را شکست دهیم و دوباره قهرمان پارالمپیک شویم.

علیپوریان همچنین درباره برنامه خود برای آینده گفت: پس از مدتی استراحت فعالیت خود را برای حضور پرقدرت در بازیهای پاراآسیایی چین و باشگاه های جهان آغاز خواهم کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک و سایر مسوولین در مراسم استقبال از کاروان ورزشی پارالمپیک ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار کرد: این گونه استقبال سبب دلگرمی و افزایش روحیه و انگیزه ورزشکار برای ادامه راه می شود، امیدوارم که ورزشکاران بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته: تنها برای قهرمانی به توکیو رفته بودیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − شش =