کد خبر : 280312
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

وزارت دفاع ترکیه: در عملیاتی در ادلب ۵ سرباز کشته و زخمی شدند

وزارت دفاع ترکیه: در عملیاتی در ادلب ۵ سرباز کشته و زخمی شدند

وزارت دفاع ترکیه امروز (شنبه) اعلام کرد که در عملیاتی در ادلب واقع در شمال غرب سوریه دو سرباز این کشور کشته شده و سه تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: طی حمله‌ای در یک عملیات پاکسازی در منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال غرب سوریه دو سرباز ما کشته و سه تن دیگر از آنها زخمی شدند.

پیشتر یک منبع میدانی پیش‌بینی کرده بود که ظرف چند روز آینده احتمال دارد درگیری میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح مستقر در حومه جنوبی ادلب هر لحظه آغاز شود.

این منبع آگاه از وضعیت نظامی جبهه‌های شمال غرب سوریه به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: جبهه‌های حومه جنوبی ادلب و حومه شمالی حماه در دو هفته گذشته شاهد تنش فوق‌العاده‌ای بودند که با بمباران مستمر گروه‌های مسلح علیه روستاها و شهرک‌های هم‌مرز با خطوط تماس و همزمان انتقال نیروی انسانی، مهمات و تجهیزات لجستیک این گروه‌ها به محورهای جبل الزاویه در حومه جنوبی ادلب و دشت الغاب در حومه شمال غربی حماه نمایان شد.

منبع یاد شده درباره حملات هوایی نیروی هوایی روسیه در چند روز گذشته اظهار کرد: پهپادهای شناسایی روسیه بانک اهداف گروه‌های مسلح را در چند محور در حومه‌های جنوبی و شمالی ادلب و حومه غربی حماه تعیین کرده و در سلسله حملات هوایی آنها را هدف قرار داد که در اثر آن بیش از ۶۰ پایگاه نظامی مورد استفاده گروه‌های مسلخ منهدم شده و بیش از ۱۵۰ نیروی مسلح کشته و زخمی شدند.

وزارت دفاع ترکیه: در عملیاتی در ادلب ۵ سرباز کشته و زخمی شدند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − نه =