کد خبر : 280283
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

سالاری: بابت کاستی‌ها پوزش می‌خواهم

سالاری: بابت کاستی‌ها پوزش می‌خواهم

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هرجا رفتم دنده عقب نگرفتم و سعی کردم رو به جلو حرکت کنم گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی که ۲۴ ماه در اینجا به مردم خدمت کردم به عنوان پژوهشگر در محل کار سابقم حاضر می‌شوم و بدون هیچ انتظاری آمادگی دارم شب و روز، گاه و بیگاه مشورت بدهم و اگر لازم بود همفکری کنم.

به گزارش عصرقائم، مصطفی سالاری در مراسم تودیعش از سازمان تامین اجتماعی گفت: خداوند را سپاسگزارم توفیق داد در جمع افرادی باشم که شایسته خدمتگذاری‌اند. نیمی از کشور بیمه شده تامین اجتماعی‌اند و خدمات مهمی را در حوزه درمان و مستمری ها از ما دریافت می‌کنند.

دست تامین اجتماعی در جیب دولت نیست

وی افزود: این موضوع اهمیت سازمان را نشان می‌دهد و تفاوت اساسی اش با دیگر سازمانها در این است که درآمد هزینه‌ای است و دستش در جیب دولت نیست و ذره ذره پولی که سرماه خرج می‌کنیم و معادل یک سوم بودجه کشور است را باید از ۱۴ میلیون نفر در قالب حق بیمه وصول کنیم.

سالاری با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان صاحب اینجا هستند و ما بیشتر امانتداریم که درست و عادلانه و در چارچوب قانون هزینه کنیم گفت: اینکه هر کسی فرصتی پیدا کند این کارهای مهم را عهده دار شود عنایت خداست و باید قدر لحظه به لحظه کار در اینجا را بداند. از روز اول که آمدم برای ۲۴ ماه برنامه ریزی کردم و بریم مهم بود به اقشار عزیزی خدمت کنم که کار کردن برایشان لذت بخش است.

وی ادامه داد: از همکاران که همراه و همکار بودند نیز باید قدردانی کنم. از یکایک تشکل های کارگری و کارفرمایی و بازنشستگان قدردانی می‌کنم. از دولت، رئیس جمهور و وزیر سابق رفاه، از مجلس که مصوبات خوبی برای ما داشت، از اعضای هیئت مدیره که هرآنچه شدنی بود را کمک کردند تا محقق شود و همچنین مدیران استانی نیز تشکر می‌کنم.

سربسته می گویم، برخی دستگاه‌ها برای اجرای نسخه الکترونیک همراهی نکردند 

سالاری با بیان اینکه امروز دریافتی بازنشستگان دو و نیم برابر شده است و اگر تلاش همکاران و همت جمعی نبود نمی‌توانستیم این کار مهم را انجام دهیم گفت: اتفاقی که باید می افتاد در حوزه نسخه الکترونیک محقق شد. سربسته بگویم برخی دستگاه‌ها همراهی نکردند اما ما پیش رفتیم و معتقدم بزرگترین اقدام تحولی دیجیتال بوده است. طرح ۳۰۷۰ شعب را خلوت کرد. اقدامات خوب دیگری در تنقیح قوانین افتاد. با تادیه بدهی صورت گرفته دولت، تا سه سال آینده برای تامین منابع و نقدینگی مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: این سازمان از نظر ارتباط با رفاه و معیشت مردم، رقیب ندارد. امید است تیم جدید بتوانند کارهای بزرگتری انجام دهند. هرجا رفتم دنده عقب نگرفتم و سعی کردم رو به جلو حرکت کنم. معمولا خواهش می‌کنم هرکسی می‌تواند کمک کند که همین اتفاق هم افتاد و همه در مجلس و دولت به ما کمک می کردند و همه این سازمان را متعلق به جامعه کارگری و بازنشستگی می دانستند.

متناسب سازی حقوقها با پایداری منابع باید دنبال شود 

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه راه نجات نظام بیمه‌ای و بهداشت و درمان کشور در اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع است گفت: به سمت الکترونیکی شدن رفتیم اما هنوز کارهای زیادی باید انجام شود. دائمی کردن متناسب‌ سازی حقوق ها با پایداری منابع نیز بسیار مهم است که باید دنبال شود.

بابت کاستی‌ها پوزش می‌خواهم

وی در خاتمه گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی که ۲۴ ماه در اینجا به مردم خدمت کردم به عنوان پژوهشگر در محل کار سابقم حاضر می‌شوم و بدون هیچ انتظاری آمادگی دارم شب و روز، گاه و بیگاه مشورت بدهم و اگر لازم بود همفکری کنم. اگر قصوری بوده از جامعه کارفرمایان، کارگران و بازنشستگان عذرخواهی می‌کنم و اگر دستاوردی بوده حاصل تلاش همگان بوده است. به همکاری با شرکای اجتماعی، همکارانم در تامین اجتماعی و همه مدیرانی که پشتیبان ما بودند تشکر می‌کنم و برای آقایان عبدالملکی و موسوی آرزوی توفیق می‌کنم. از بابت همه کاستی ها پوزش می طلبم.

به گزارش ایسنا، امروز میرهاشم موسوی، با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

سالاری: بابت کاستی‌ها پوزش می‌خواهم/دست تامین اجتماعی در جیب دولت نیست
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =