کد خبر : 280185
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۵
-

۲۰ عنوان برنامه تلویزیونی در مازندران تولید و پخش می‌شود

۲۰ عنوان برنامه تلویزیونی در مازندران تولید و پخش می‌شود

مدیر روابط عمومی شبکه مازندران گفت: به‌دلیل تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰، ۲۰ عنوان برنامه ویژه به مدت بیش از ۱۴۰۰ دقیقه در سیمای مازندران با تلفیقی از دفاع مقدس و اربعین تولید و پخش خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، مهدی رحمانی در گفت‌وگویی با اشاره به تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس در سال جاری، از تولید و پخش ده‌ها عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی خبر داد و اظهار کرد: رویکردمان در اربعین حسینی در تولید و پخش برنامه‌های فاخر و‌ ویژه به ایام محرم و صفر و فضائل اربعین حسینی همراه با به تصویر کشیدن حضور پرشور شیعیان در پیاده‌روی اربعین حسینی از کربلا و رشادت و دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس خواهد بود‌.

رحمانی از تولید و پخش ۲۰ عنوان برنامه ویژه به مدت بیش از ۱۴۰۰ دقیقه در سیمای مازندران خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها به دو محور اربعین حسینی و دفاع مقدس می‌پردازند، همچنین ارتباط زنده از کربلای معلی، ارتباط زنده با موکب‌داران در شهرستان‌های مختلف، پخش زنده اجتماع اربعینی مردم مازندران در شهرها، ارتباط زنده از مشهد مقدس و مسیر پیاده‌روی زائران در مسیر نجف و کربلا از دیگر برنامه‌های شاخص سیمای مازندران در اربعین حسینی است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های ویژه اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس در شبکه استانی مازندران، افزود: در حوزه صدا بیش از ده‌ها عنوان برنامه  تدارک دیده شد که دو برنامه شاخص با عناوین “پلاک عاشقی و بسوته دل” به‌صورت ویژه به موضوع اربعین حسینی و دفاع مقدس می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی شبکه مازندران اضافه کرد: در حوزه خبر نیز، ضمن پوشش خبری رخدادهای اربعین حسینی  و هفته دفاع مقدس در سطح استان، گزارش‌های فاخری با موضوعاتی همچون هزینه‌کرد پیاده‌روی اربعین حسینی برای مصارف امور عام‌المنفعه، نذر ایتام در اربعین حسینی، انعکاس فعالیت‌های رزمندگان دیروز و تولیدکنندگان امروز، نمایش رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس، پوشش خبری مواکب فعال حسینی در شهرستان‌ها و ارتباطات تلفنی و تصویری زنده از کربلای معلی تولید و پخش خواهد شد.

این مسوول به‌کارگیری معاونت مجازی این شبکه برای پوشش مجازی در شبکه اجتماعی را از دیگر فعالیت برنامه‌های صدا و سیمای مازندران در اربعین حسینی  دانست و تاکید کرد: با توجه به ظرفیت عظیم معاونت مجازی شبکه استانی ویژه‌برنامه‌هایی برای مخاطبان شبکه اجتماعی پیش‌بینی شده که عبارت از؛ تولید نماهنگ‌های گام‌های عاشقی، برگزاری پویش رسانه‌ای دلنوشته‌های عاشقان حسینی، گزارش‌های تصویر کوتاه دو دقیقه از پیاده‌روی‌های زائران حسینی، تولید گزارشات مردمی، تولید روزشمار اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس با بیانات امام راحل و مقام رهبری، انتشار تولیدات اربعین حسینی و دفاع مقدس در وب سایت مرکز هم مکتوب و هم تصویری هستند.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای ماندران در مناسبت‌های یاد شده علاوه بر تولید و پخش برنامه‌های ویژه، همه برنامه‌های خود را از ابتدای ماه صفر تا پایان هفته دفاع مقدس به موضوع حماسه حسینی،  اربعین حسینی و حماسه مردان رشید هشت سال دفاع مقدس اختصاص داد.

شبکه استانی مازندران برای دهه آخر ماه صفر ویژه‌برنامه‌های فاخری در قالب‌های مختلف در حوزه صدا و سیما، خبر و فضای مجازی در دست تولید دارد که برای افکار عمومی به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۰ عنوان برنامه تلویزیونی در مازندران تولید و پخش می‌شود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =