کد خبر : 280225
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
-

خدیرا: رونالدو بسیار مغرور است

خدیرا: رونالدو بسیار مغرور است

ستاره سابق یوونتوس با وجود آنکه رونالدو را بهترین همبازی خود معرفی کرد اما گفت که این بازیکن پرتغالی بسیار مغرور است.

به گزارش عصرقائم، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، سامی خدیرا در هر دو تیم رئال مادرید و یوونتوس با کریستیانو رونالدو همبازی بود.

این هافبک آلمانی درباره رونالدو گفت: بدون شک او بهترین بازیکنی است که با او همبازی شدم اما باید بگویم که رونالدو بسیار مغرور است. او در کارهای دفاعی هم زیاد خوب نیست و بیشتر اوقات خود را زیاد خسته نمی کند. رونالدو یک تمام کننده واقعی است و به همین خاطر گاهی اوقات بهتر است که او در کارهای دفاعی شرکت نکند تا در حمله خسته نشود.

او درباره دیبالا دیگر ستاره یووه گفت:دیبالا در میدان تنها به یک دروازه بان و یک بازیکن دیگر نیاز دارد که توپ را به او بدهد. آسیب دیدگی اجازه نمی دهد که این بازیکن زیاد بدرخشد.

دیبالا یک استعداد شگفت انگیز است. او انتظار زیادی از خود دارد و می خواهد که دست به هر کاری بزند تاجایی که هم گل بزند و هم پاس گل بدهد و هم در نقش کاپیتان ظاهر شود و این باعث می شود تا فشار زیادی را به خود وارد کند.

خدیرا هم در ستایش از آلگری گفت: او بهترین کسی است که در فوتبال با او برخورد کردم. وقتی ایتالیایی را دست و پا شکسته صحبت می کردم با آلگری ارتباط برقرار کردم و الان هم درباره همه چیز با هم صحبت می کنیم. ما دوستان بسیار خوبی برای هم هستیم. آلگری مربی بزرگی است و اطمینان دارم که یوونتوس بار دیگر با این مربی به روزهای خوب بازخواهد گشت و تیم او گزینه اصلی قهرمانی در  فصل جاری است.

خدیرا: رونالدو بسیار مغرور است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =