کد خبر : 280240
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
-

احتمال گسترش محدودیت های کرونایی در استرالیا

احتمال گسترش محدودیت های کرونایی در استرالیا

مقامات محلی “کوئینزلند”، سومین ایالت پرجمعیت استرالیا، امروز (شنبه) از احتمال اعمال محدودیت های کرونایی پس از شناسایی موارد ابتلای خوشه ای در این ایالت خبر دادند.

به گزارش عصرقائم، مقامات محلی ایالت کوئینزلند در استرالیا از احتمال اعمال محدودیت های کرونایی سریع پس از شناسایی موارد ابتلای خوشه ای در این ایالت خبر داده و اعلام کردند که این کشور امروز “رکورد یک روزه” موارد ابتلای روزانه به کووید۱۹ را به ثبت رسانده است.

ایالت کوئینزلند که دارای بیش از پنج میلیون جمعیت است امروز اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته پنج مورد ابتلای خانوادگی به کووید۱۹ را در این ایالت شناسایی کرده است و به گفته مقامات، چند روز آینده برای بررسی اینکه آیا اعمال محدویت های کرونایی در این ایالت موجه است یا خیر، حیاتی است.

در عین حال ایالت نیو ساوت ولز، پرجمعیت ترین ایالت استرالیا که شهر سیدنی در آن واقع است نیز مانند شهرهای ملبورن و کانبرا در محدودیت های کرونایی به سر می برد.

بر اساس آمارهای رسمی، استرالیا امروز ۲۰۷۷ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ را به ثبت رسانده که از رکورد روز گذشته آن یعنی۱۹۰۳ مورد ابتلا به این بیماری پیشی گرفته است.

در حالی که مقامات این کشور امروز به مردم هشدار دادند که موارد بهداشتی پیشگیرانه در برابر این بیماری از جمله فاصله اجتماعی را ادامه دهند، تعداد زیادی از مردم به دلیل هوای گرم سیدنی به سواحل این شهر رفته اند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان، استرالیا در حال حاضر نزدیک به ۷۳ هزار مورد ابتلا به کووید ۱۹ و ۱۰۸۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به این ویروس را به ثبت رسانده است.

احتمال گسترش محدودیت های کرونایی در استرالیا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 3 =