کد خبر : 280121
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

شاهد افول قدرت نرم و سیاسی آمریکا در دنیا هستیم

شاهد افول قدرت نرم و سیاسی آمریکا در دنیا هستیم

امام جمعه موقت میاندورود با اشاره به اینکه امروز شاهد نتیجه حضور ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان هستیم، گفت: مردم منطقه متوجه شدند که حضور امریکا در منطقه چیزی جز خفت و خاری ندارد.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام بازاری در خطبه های نماز جمعه شهرستان میاندورود، با اشاره به مناسبت‌های پیش رو، اظهار کرد: ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۶۰ سالروز جنایت منافقین تروریستی جهانی و سالروز درگذشت عالم فرهیخته عارف معلم اخلاق آیت الله مدنی است، ۲۱ شهریور ماه تیز سالروز حمله به برجه‌ای دوقلو در آمریکا ایت حرکت دست‌ساخته و بهانه‌ای برای حضور در منطقه است که جز بدبختی ثمری نداشت.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد نتیجه حضور ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان هستیم، تاکید کرد: خوشبختانه مردم منطقه متوجه شدند که حضور امریکا در منطقه چیزی جز خفت و خاری ندارد، از این رو خواستار خروج هر چه سریع‌تر امریکا از منطقه شدند و سرانجام این اتفاق رقم خورد.

بازاری تصریح کرد: پنجمین روز از ماه صفر سالروز شهادت حضرت رقیه (س) است، این طفل سه ساله که هم داغ پدر و هم داغ برادر دید و ضربات روحی، جسمی و ضرب تازیانه را تحمل کرد، ۲۱ شهریور ماه جاری نیز مصادف با روز سینما است، امیدواریم هنرمندان کشورمان هنرشان را در خدمت دین قرار بدهند.

امام جمعه موقت میاندورود خطاب به فعالان در عرصه سینما اعم از فیلم‌نامه‌نویسان، کارگردانان و بازیگران، بیان کرد: باید نقشه برکت برای ترویج فرهنگ دینی را سرلوحه امورشان قرار بدهند، چرا که سینما رسانه‌ای است که می‌تواند منشا خدمات ارزشمند باشد.

این مسئول همچنین یادآور شد: ۲۳ شهریور ماه جاری مصادف با هفتم صفر به روایتی شهادت امام حسن مجتبی (ع) است، درخواستمان از هیئات مذهبی و کسانی که دارای محراب و مسجد هستند این است که این روز را زنده نگه دارند، چرا که هفتم صفر روز بزرگداشت سلمان فارسی نیز نام گرفته و ایشان یکی از افتخارات ما ایرانی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: ۲۵ شهریور ماه مصادف با نهم صفر و شهادت عمار بن یاسر است، عمار اسوه شجاعت و بصیرت است، او شجاعتش را در راه دین قرار داد، به‌جا سخن می‌گفت و تصمیم درست می‌گرفت و اینها او را به شخصیتی تبدیل کرد، همانطور که شهید  سردار حاج قاسم سلیمانی نیز به‌واسطه شجاعت و بصیرت به شخصیتی بی‌نظیر تبدیل شد.

شاهد افول قدرت نرم و سیاسی آمریکا در دنیا هستیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =