کد خبر : 280006
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
-

آغاز برگزاری بیست و ششمین المپیاد علمی در ۱۰ دانشگاه کشور

آغاز برگزاری بیست و ششمین المپیاد علمی در ۱۰ دانشگاه کشور

برگزاری مرحله نهایی بیست وششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۰ از صبح امروز ۱۹ شهریور در ۱۰ دانشگاه کشور آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعد از ظهر امروز جمعه نوزدهم شهریور سال ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ۱۰گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز برگزار می شود.

شرکت کنندگان در هر یک از رشته‌های “شـیمی”، “زیست شناسی”، “مهندسی شـیمی”، “مهندسی صنایع”، “مهندسی مواد و متالورژی”، “مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)”، “مهندسی برق”، “مهندسی مکانیک” در صورت علاقه‌مندی می‌توانستند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد رشته “سلول های بنیادی و مهندسی بافت” شرکت کنند.

هر یک از راه‌یافتگان به مرحله نهایی فرصت داشتند برای انتخاب شهر محل آزمون، یا رشته المپیاد (مخصوص داوطلبانی که اجازه شرکت در المپیاد رشته سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به جای رشته اصلی خود را داشتند) اقدام کنند.

مهلت توزیع کارت داوطلبان مرحله نهایی بیست وششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای شرکت در آزمون روز گذشته پایان یافت.

آزمون‌ها به صورت تشریحی فقط در امروز جمعه ۱۹ شهریور تا ۱۸ بعدازظهر برگزار می‌شود.

با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامی عنوان شده است و به منظور پیشگیری از بیماری، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان و نمایندگان دانشگاه ها وجود ندارد.

همراه داشتتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود به حوزه تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه الزامی است.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن برای کشور و به تبع آن نظام آموزش عالی، دستورالعمل‌های بهداشتی با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای اجرا به دانشگاه‌های مجری ابلاغ شده است.

آغاز برگزاری بیست و ششمین المپیاد علمی در ۱۰ دانشگاه کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 4 =