کد خبر : 279880
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
-

کهتری: از عملکرد کمانداران در توکیو راضی نیستم

کهتری: از عملکرد کمانداران در توکیو راضی نیستم

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان با بیان این که از عملکرد کمانداران در بازی‌های پارالمپیک توکیو راضی نیستم، گفت: هیجانات، استرس و فشارهای روانی سبب شد تا کمانداران نتوانند توانمندی خود را به درستی در بازی‌های پارالمپیک توکیو ارائه دهند.

به گزارش عصرقائم، مجید کهتری در گفت و گو ، در ارزیابی از عملکرد کمانداران در بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: در این رقابت‌ها ما موفق به کسب یک مدال طلا توسط زهرا نعمتی و نقره رمضان بیابانی برای اولین بار در بخش کامپوند شدیم، در حالی که پیش بینی ما فراتر از این تعداد مدال بود.

وی گفت: تیم ما تنها با ۳۰ درصد از عملکرد خود در مسابقات ظاهر شدند و به راحتی موقعیت های خود را برای کسب مدال از دست دادند.

کهتری خاطرنشان کرد: قابلیت تیم ما در بازی‌های پارالمپیک بیشتر از این ها بود، اما چون نتوانستند احساسات و هیجانات خود را بدرستی کنترل کنند، مدال های خود را از دست دادند، غلامرضا رحیمی در ریکرو انفرادی مردان و در میکس ریکرو ما شانس زیادی برای کسب مدال داشتیم که متاسفانه کمانداران به دلیل عدم کنترل هیجانات خود فرصت مدال آوری را از دست دادند.

وی ادامه داد: غلامرضا رحیمی در پارالمپیک به دلیل ترس از مسابقات و هیجانات روانی بالایی که داشت تنها با ۲۰ درصد از عملکرد خود در مسابقات ظاهر شد که در این زمینه من سرمربی مقصر هستم نه ورزشکار.

کهتری خاطرنشان کرد: برای کنترل هیجانات و مهارت های روانی ورزشکاران در جریان مسابقات باید تلاش کنیم از زمان شروع اردوها یک روانشناس کنار تیم قرار بگیرد تا برای رویدادهای آینده همچون مسابقات جهانی امارات و بازی‌های پاراآسیایی چین، کمانداران از نظر بعد روانی کمتر دچار هیجانات و استرس شوند.

وی در پایان افزود: کمانداران ما از نظر فنی هیچ مشکلی نداشتند و تنها به خاطر هیجانات و فشارهای روانی بالا نتوانستند در بازی‌های پارالمپیک عملکرد خوبی داشته باشند و من به عنوان مربی نتوانستم این هیجانات را به درستی کنترل کنم.

کهتری: از عملکرد کمانداران در توکیو راضی نیستم/ کمانداران دچار هیجانات و فشارهای روانی بودند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =