کد خبر : 279911
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
-

از اصرار برای تسلیم ایران مقابل داعش و آمریکا تا خیمه شب بازی حمایت از پنجشیر

از اصرار برای تسلیم ایران مقابل داعش و آمریکا تا خیمه شب بازی حمایت از پنجشیر

برخی از مهره های سوخته جریان اصلاحات در فضای مجازی و رسانه در نقش خود برای حمایت از پنجشیر افغانستان و مقابله با طالبان فرو رفته و مشغول خیمه شب بازی جدید شدند.

به گزارش عصرقائم، چند وقتی است که برخی از مهره های سوخته جریان اصلاحات در فضای مجازی و رسانه در نقش خود برای حمایت از پنجشیر افغانستان و مقابله با طالبان فرو رفته و مشغول خیمه شب بازی جدید شدند.

تأمل در این موضوع که همان افرادی که در سال های اخیر کشور خودشان ایران را از مبارزه با داعش منع می کردند و پیشنهاد مذاکره با ابوبکر بغدادی را در رسانه‌های خود منتشر می‌کردند و یا از طریق رسانه‌های روزمینی و زیرزمینی عملیات روانی گسترده برای تسلیم شدن ایران در مقابل فشارهای آمریکا را پیش می بردند تا این که موفق شدند تأسیسات هسته‌ای کشور را سیمان و بتن بریزند و کشور را با بحران هایی مانند کمبود برق در ماه‌های اخیر مواجه کرده و حتی به شدت پیگیر بودند تا ایران تاسیسات موشکی خود را نیز تحویل بدهد، چطور میشود که اکنون یاد مقاومت پنجشیر در برابر طالبان افتادند و از طرفداری مذاکره به جنگ طلبی در توییتر روی آورده اند؟

در حالی‌که سیاست جمهوری اسلامی ایران در برابر چنین جنگ های داخلی یا تجاوز های خارجی به کشور ها همواره سیاستی ثابت و مشخص بوده و حمله طالبان به پنجشیر نیز محکوم شده است اما این کاسه داغتر از آش شدن اصلاح‌طلب‌ها یک پیام مشخص دارد.

ماجرای جنگ پنجشیر و طالبان درست بعد از شکست فضاحت بار آمریکا و فرار تحقیر آمیز آنها از افغانستان اتفاق افتاده و این یک ماموریت است که گروهبان های سایبری آمریکا در ایران مانند امثال تاج زاده ها، زیباکلام ها و عباس عبدی ها به دنبال دستور بنگاه های جاسوسی و رسانه ای آمریکایی به دنبال  دامن زدن به بحران های افغانستان با حمایت از جنگ های داخلی در این کشور باشند و برخلاف سناریو ها و بازیگری های گذشته خود چندان حرفی از مذاکره و صلح به میان نیاورد… این یعنی دم خروس هماهنگی کامل و سیستماتیک یک جریان سیاسی در ایران با دولت آمریکا!.

از اصرار برای تسلیم ایران مقابل داعش و آمریکا تا خیمه شب بازی حمایت از پنجشیر/ دم خروس گروهبان های مجازی آمریکا در ایران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − یک =