کد خبر : 279937
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
-

مشق محبت و پخش مهربانی در مازندران در آستانه ماه مهر

مشق محبت و پخش مهربانی در مازندران در آستانه ماه مهر

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در آستانه ماه مهر و بمنظور کمک به دانش آموزان نیازمند شور عاطفه ها امسال در مازندران همزمان با سراسر کشور برگزار می شود .

به گزارش عصرقائم، احمد سعادت در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به شعار شور عاطفه ها با عنوان «همه با هم مشق محبت بنویسیم» اظهار کرد: همه ی ادارت کمیته امداد شهرستان ها و مراکز نیکوکاری آماده دریافت  جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند.

وی با بیان اینکه، شور عاطفه ها از بیستم شهریور ماه آغاز و تا یازدهم مهرماه ادامه دارد، افزود: مردم نیکوکار استان می توانند در تهیه لوازم التحریر،  کیف، کفش پوشاک و … به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: در صورت بازگشایی مدارس زنگ شور عاطفه ها  در روز چهارشنبه هفتم مهرماه در مدارس  طنین انداز می شود و در غیر اینصورت  این زنگ بصورت مجازی نواخته خواهد شد  و  نیز  در روزهای ۲۴ ، ۲۵و ۲۶شهریور پایگاه های کمیته امداد در میادین  شهرها و مصلاهای نماز جمعه ایجاد می شود.

سعادت با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان گفت: مردم نوعدوست استان می توانند کمک های خود را از طریق تلفن همراه با شماره گیری#۱*۰۱۱*۸۸۷۷* و یا   شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ واریز کنند.

 
مشق محبت و پخش مهربانی در مازندران در آستانه ماه مهر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 2 =