کد خبر : 279930
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
-

شهرداری‌ها از تئاتر خیابانی حمایت کنند

شهرداری‌ها از تئاتر خیابانی حمایت کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برای تئاتر شهر باید شهرداری پایه کار بیایند، مجتمع دوم را به هنرمندان واگذار می کنیم، تا از این ظرفیت استفاده شود.

به گزارش عصرقائم، عباس زارع در گفتگو با خبرنگاران در آمل با اشاره به افتتاح گالری فریبرز زرشناس اظهار کرد: یکی از خلا های که در آمل باوجود مجتمع فرهنگی فعال و با وجود هنرمندان خیلی خوب محسوس بوده است، گالری بود که با  کم بودن اعتبار و مشکلاتی که داشتیم توانستیم این گالری را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه  تصاویرخوبی از هنرمندان افتتاح شد و از آن استفاده کردیم، عنوان کرد: بنا داریم افتتاح گالری ها را در شهرستان های مختلف نیز داشته باشیم و از ظرفیت پیشکسوتان حوزه هنر استفاده کنیم و با نامگذاری بخشی از زحمات این عزیزان که بیش از نیم قرن فعالیت می‌کنند، تشکر کرده باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  تصریح کرد: مازندران دیار علویان می باشد و امل پایگاه فعالیت تعزیه در استان است، با اتفاقاتی که در کرونا و فضای مجازی شدن مراسمات محرم، فاصله ای میان مردم و آیین تعزیه افتاد.

وی ادامه داد: با همت و برنامه ریزی که انجام می شود، از ظرفیت های مختلف در استان و استان‌های همجوار استفاده خواهیم کرد  و بخش نوجوانان و جوانانی که برای ایین تعزیه باید  تربیت شوند، همپوشانی خوبی داشته باشیم و از همه ظرفیت استفاده کنیم.

زارع در خصوص تئاتر شهر، اظهار کرد: برای تئاتر شهر باید شهرداری پایه کار بیایند، مجتمع دوم را به هنرمندان واگذار می کنیم، تا از این ظرفیت استفاده کنیم، امیدوارم مسئولین شهری، شهردار و اعضای شورا پایه کار باشند و برای تجهیز کردن این مجتمع همکاری کنند.

شهرداری‌ها از تئاتر خیابانی حمایت کنند/آمل پایگاه فعالیت تعزیه مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − سه =